Terve,
mikä on ero 1,8t ja 2,0t garret ja mitsun ahtimien välillä? Herääkä tuo mitsun ahdin alempaa kuin Garret?
Garret GT2052 ja Mitsu -11T erot
Garret GT2052 ja Mitsu -11T erot
EX: 9³SS BioPower
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2652
- Liittynyt: Ti Maalis 06, 2007 10:39
Re: Garret GT2052 ja Mitsu -11T erot
Jossain mainittu laatuerot Mitsun eduksi. Kokemuksesta en pysty tätä sanomaan.
Re: Garret GT2052 ja Mitsu -11T erot
Ok, olen nimittäin ihmetellyt ohutta alavääntöä omassa Garretilla varustetussa E85 B207:ssa . Verrokkina on kaverin TD04L-11T:llä varustettu Stage 1 bensasoftattu B207E, MY06.
Mitsun 11T:lla tuo bensakone tuntuu todella paljon pirteämmältä 2000-3000rpm alueella, kuin oma viina-auto, oikeen pito-ongelmia eri tavalla. Imuvuotoja olen etsinyt kuin Ukkometso naarasta. Koeponnistuksen jälkeen ahtolinjat ovat kyllä tiiviit.
Toisaalta toinen verrokki, bensasoftattu MY04 B207E samalla Garret GT2052:lla, kuin oma MY03 oli luonteeltaan taas säyseä 2000-3000rpm. Tosin 3000-5000rpm puuttui varmaan juuri se 20-30Nm väännöstä bensan takia. Toki myös softissa on eroja.
Mitsun 11T:lla tuo bensakone tuntuu todella paljon pirteämmältä 2000-3000rpm alueella, kuin oma viina-auto, oikeen pito-ongelmia eri tavalla. Imuvuotoja olen etsinyt kuin Ukkometso naarasta. Koeponnistuksen jälkeen ahtolinjat ovat kyllä tiiviit.
Toisaalta toinen verrokki, bensasoftattu MY04 B207E samalla Garret GT2052:lla, kuin oma MY03 oli luonteeltaan taas säyseä 2000-3000rpm. Tosin 3000-5000rpm puuttui varmaan juuri se 20-30Nm väännöstä bensan takia. Toki myös softissa on eroja.
EX: 9³SS BioPower