Pitääkö nuo tiedot oikeasti paikkaansa? Kun en ole vielä niin perehtynyt noihin uudempiin saabeihin, mutta nyt joutuu aika monta pykälää uudemmaksi päivittää oma kulkine
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Oliko sulla tehtaan alkuperäinen biopower? 1.8t biopowerissa (B207E) on 175 hv ja nuo lätkät on joku tosiaan voinut liimata jälkikäteen.Di17 kirjoitti:Mun -06 on sellainen sekasikiö, että Bilteman haku näyttää moottorin koodiksi B207E, rekisteriotteen mukaiset tehot on 175 hv ja takakontissa komeilee 2.0T
Onko niin että tämä on 2.0t Aero biopowerin teho bensalla, ja etanolilla irtoaa sitten samasta koneesta 200 hv? Vai saiko Aeroa myös ihan vain ei-biopowerisena 2.0t:nä?white9-5 kirjoitti:...aeroa on saanut myös 2.0t(175 hv)
.Saabisti99JNS kirjoitti:Juu katselinkin nettiautosta, niin löytyy n. 10 kpl 2.0 TS Vector mallimerkinnällä olevia autoja. Linear on siis alin varustetaso, Vector keskimmäinen ja Aero paras varustetaso. Yleensä siis vain Aerossa on tuo parempi ja kestävämpi 2.0T moottori, eli B207R. Muissa 2.0t ja 1.8t Linear ja Vector autoissa yleensä B207E/L moottori
Tuo parempi ja kestävämpi on ihan höpöhöpöjuttua. Erona ainoastaan eri nokat, turbo ja softa.Lehti kirjoitti:Miten tämä B207R moottori on kestävin? Onko siinä siis myös paremmat venttiilit ja kansi, mitkä löytyvät tehtaan biopowereista käsittääkseni. Vai jotain muutakin eroa kuin isompi Mitsu? Ihan mielenkiinnosta kyselen.Saabisti99JNS kirjoitti: Yleensä siis vain Aerossa on tuo parempi ja kestävämpi 2.0T moottori, eli B207R.
Juurikin näin.AZP kirjoitti:Onko niin että tämä on 2.0t Aero biopowerin teho bensalla, ja etanolilla irtoaa sitten samasta koneesta 200 hv?white9-5 kirjoitti:...aeroa on saanut myös 2.0t(175 hv)