tietsikka

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
olka
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 05:41

tietsikka

Viesti Kirjoittaja olka »

hankin aivan vastikään 93- SS 1.8T ja huomasin että tietokoneen valintasäädintä kääntäessä/vaihtaessa itse näytöllä oleva valinta palkki liikkuu holtittomasti eli on kuin koittaisi lotota kun yrittää valita tietokoneen valintoja. Onko kenelläkään ollut tälläistä ongelmaa ja onko sitä vaiketa korjata? Autoliike ei suostu sitä korjamaan mutta mielestäni he ovat myyneet minulle rikkinäisen tuotteen ja heidän pitäisi se korjata. taistelu alkakoon. mitä mieltä olette?
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: tietsikka

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

olka kirjoitti:hankin aivan vastikään 93- SS 1.8T ja huomasin että tietokoneen valintasäädintä kääntäessä/vaihtaessa itse näytöllä oleva valinta palkki liikkuu holtittomasti eli on kuin koittaisi lotota kun yrittää valita tietokoneen valintoja. Onko kenelläkään ollut tälläistä ongelmaa ja onko sitä vaiketa korjata? Autoliike ei suostu sitä korjamaan mutta mielestäni he ovat myyneet minulle rikkinäisen tuotteen ja heidän pitäisi se korjata. taistelu alkakoon. mitä mieltä olette?
Aika outo juttu :roll: Onko auton vuosimalli 2005? Mulla tuo ajotietokoneen valintassäätimen rullaus toimii moitteettomasti.

Tuntuuko tuossa valintasäätimessä hienovaraista porrastusta? Yksi porrastus siirtää "kursoria" aina yhden rivin verran.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Re: tietsikka

Viesti Kirjoittaja Bob »

olka kirjoitti:hankin aivan vastikään 93- SS 1.8T ja huomasin että tietokoneen valintasäädintä kääntäessä/vaihtaessa itse näytöllä oleva valinta palkki liikkuu holtittomasti eli on kuin koittaisi lotota kun yrittää valita tietokoneen valintoja. Onko kenelläkään ollut tälläistä ongelmaa ja onko sitä vaiketa korjata? Autoliike ei suostu sitä korjamaan mutta mielestäni he ovat myyneet minulle rikkinäisen tuotteen ja heidän pitäisi se korjata. taistelu alkakoon. mitä mieltä olette?
Käyttöpaneli eli se palikka, missä on se pyöritettävä nuppi ja ne napit kiinni on todennäköisesti sökö. Korjata sitä ei voi, vaan ainoastaan vaihtaa uuteen.
mkiiski
"Kaasari"
Viestit: 6
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 22:32
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mkiiski »

Oma kokemus rajoittuu kahteen vajaa kuukausi sitten koeajettuun SS:ään. Ensimmäisessä (SID 1) huomasin aivan saman asian, hakemaani kohtaa ei SIDistä meinannut löytyä millään. Ajattelin, että onpa kummallista, pikkuasia mutta harmillinen silti. Toisessa koeajamassani (SID 2) nappula sitten toimi napakammin, ts. en kiinnittänyt toimintaan erityistä huomiota.

Molemmat olivat 2005-mallisia. Näinköhän nappuloihin on päässyt susierä, SID-versiolla ei luulisi olevan asian kanssa tekemistä..?
Ex: OG9-3 2.0A
Nyt: V50 2.0d
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

mkiiski kirjoitti:Molemmat olivat 2005-mallisia. Näinköhän nappuloihin on päässyt susierä, SID-versiolla ei luulisi olevan asian kanssa tekemistä..?
SID -versiolla ei todellakaan ole asian kanssa mitään tekemistä, sillä tuo SID1:n ja 2:n välinen ero on softajuttu, eikä niiden välillä ole mitään fyysisiä eroavaisuuksia. Eli SID1 on mahdollista päivittää SID2:ksi ihan softan vaihdolla.

Edit: muistaakseni ainoastaan Suomessa ja Ruotsissa on auton vakioajotietokone SID1, ja SID2:sta sitten rahastetaan extraa oikein kunnolla. Muissa Euroopan maissa Sport Sedaniin on mahdollista saada vain yksi ajotietokone, eli SID2.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin