Kun kuumaan autoon istahtaa,niin kyllä silloin autoasennossa ilmastointi taistelee jotta saa sisätilat + 20 :een asteeseen,jotenkin en tuota autoilmastoinnin logiikkaa ymmärrä

Eli Focus sisälsi käytännössä puoliautomaattisen ilmastoinnin.vesa1tal kirjoitti:Nämä jo selvittää ihmettelyäni...tuon autoasennon kanssa.Jatkossa jos haluan vanhanaikaista töhötystä sisätiloihin,niin siitä vaan manualliasennolle puhallin.Kyseessä on kuitenkin ensimmäinen ns.täysautomaatti-ilmastoinnilla varustettu "kattila",Sportti-Focus oli myös auto-ilmastoitu versio,mutta siinä ei muuta automaattista ollut kuin tuo lämpötilan säätö,kaikki muut puhallin ja säädöt ovat aina siinä mihin ne oli LCD-näytössä laitettu,sikisi hämmästelen tätä Saab:in hiljaisuutta