Netistä löydettyä listaa 2.0t vs 2.0T eroja (eri osanumerot):Bob kirjoitti: Joo - nokka-akseleissa on eroa, samoin polttoainesuuttimissa ja parissa muussakin asiassa mm. erilainen kytkinlevy, ilmanputsarisysteemi on hieman erilainen jne...
- Ahdin
- Imusarja
- PCV venttiili
- Polttoaineenjakotukki sekä suuttimet
- Vauhtipyörä
- Nokka-akselit sekä imu-, että pakopuoli
- Venttiilikotelon kansi
- Jarrusatulat (ainakin osittain) sekä jarrulevyt
Myöskin kytkin/vaihteisto yhdistelmä on joka 2l versiolle omansa. Ja myöskin 1.8t ja 2.0t eroavat toisistaan vetoakseleiden osalta 2.0t:n ollessa hieman tukevammat.
Yllättäin silti pakoputkisto on ilmeisesti sama kaikissa 2 litraisissa koneissa? Ainakaan tästä ei muuta tietoa löytynyt kun etsiskelin. Eli Saabin filosofialla tuo tehonnosto 150 -> 210 ei tapahdu ihan softamuutoksella pelkästään.