Takaiskarin kiinnitys

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
patu
"Hölösuu"
Viestit: 1334
Liittynyt: La Tammi 21, 2006 10:33
Paikkakunta: Lohja

Takaiskarin kiinnitys

Viesti Kirjoittaja patu »

Moro! Mikä on kyseisen Torx hylsyn koko?. Ja onko kukaan irroitellut palikkaa irti, että kuinka piukassa ovat? Pitäisi hiekkapuhaltaa ruosteinen alue ja ruostesuojata lokasuojat. Jos iskarin irroitus helpottaisi puhallusta.

Kuva
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Saabium196
"Aero"
Viestit: 421
Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
Paikkakunta: Epsoo

Re: Takaiskarin kiinnitys

Viesti Kirjoittaja Saabium196 »

Käsipeleillä irtos (-03, 310tkm). Öljyä ja liekkiä annoin varmuudeksi päivää ennen. Kohtuu ohjemomentit yläpäässä, alapää pitää vetää apinan raivolla kiinni (arvot tallissa-tulin just pois). Rälläkällä vedin konsolista iskarin akselin tylysti poikki, kun konsoli oli kädessä.
Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
petrisa
"Hölösuu"
Viestit: 4811
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 20:10
Paikkakunta: Oulu

Re: Takaiskarin kiinnitys

Viesti Kirjoittaja petrisa »

No ei kai tuommoista voi ulkoa muistaa. Eikä ole tarvettakaan.
Hommaa hylsysetin eri torxeille niin sillä pärjää. Ja niitä muuten tarvitsee monessa muussakin paikassa.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)
Vastaa Viestiin