
Takaiskarin kiinnitys
Takaiskarin kiinnitys
Moro! Mikä on kyseisen Torx hylsyn koko?. Ja onko kukaan irroitellut palikkaa irti, että kuinka piukassa ovat? Pitäisi hiekkapuhaltaa ruosteinen alue ja ruostesuojata lokasuojat. Jos iskarin irroitus helpottaisi puhallusta.


9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
-
- "Aero"
- Viestit: 421
- Liittynyt: Pe Syys 21, 2012 21:25
- Paikkakunta: Epsoo
Re: Takaiskarin kiinnitys
Käsipeleillä irtos (-03, 310tkm). Öljyä ja liekkiä annoin varmuudeksi päivää ennen. Kohtuu ohjemomentit yläpäässä, alapää pitää vetää apinan raivolla kiinni (arvot tallissa-tulin just pois). Rälläkällä vedin konsolista iskarin akselin tylysti poikki, kun konsoli oli kädessä.
Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
Re: Takaiskarin kiinnitys
No ei kai tuommoista voi ulkoa muistaa. Eikä ole tarvettakaan.
Hommaa hylsysetin eri torxeille niin sillä pärjää. Ja niitä muuten tarvitsee monessa muussakin paikassa.
Hommaa hylsysetin eri torxeille niin sillä pärjää. Ja niitä muuten tarvitsee monessa muussakin paikassa.
Vikakoodinlukua: Op-Com (Saab+Opel), VCDS (VAG-konserni)