Onko joku mittauttanut dynossa, tai muuten käyttökokemuksia?
Entä onko joku laittanut ko. yhdistelää ilman kattia? Mulla katti downpipen jatkeena kun on tuontiauto.
pelkään vaan hiukan kytkin-raukan puolesta. ja jos laittais kytkimen, niin taas lisää rahaa kiinni. ero alkaa olla jotain 1000 euron luokkaa sitten. iso raha... nyt ajattelin selvitä kytkimen pääsylinterin uusimisella, kun on vähän semmosia viitteitä että vois olla vaihtokunnossa
Koo
Milli kirjoitti:Jos suunnittelet 3" downpipea ilman kattia ni sillon on sama laittaa steg3 ecu.
Milli kirjoitti:Mullon Aeron stage 4 ecu paikallaan ja vakio kytkin. Vieläkin pitää. Laatikosta vaan lähti osat irti..
Mitenkäs sille laatikolle sitten kävi. Itsekin olen ajatellut tyytyä vakiokytkimeen toiveena että se on sitten se, joka antaa periksi. Jahkaa saan koneeseen Nordicin 300 hv/414 Nm
Milli kirjoitti:Mullon Aeron stage 4 ecu paikallaan ja vakio kytkin. Vieläkin pitää. Laatikosta vaan lähti osat irti..
Mitenkäs sille laatikolle sitten kävi. Itsekin olen ajatellut tyytyä vakiokytkimeen toiveena että se on sitten se, joka antaa periksi. Jahkaa saan koneeseen Nordicin 300 hv/414 Nm
En ole vielä perehtynyt et mitäs sieltä on menny paskaksi.. Mut kyllä se nuilla 472nm väännöillä saa jo jotaki hajalle...
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Elikkäs näillä näkymin laatikko oli se joka porsi mut ei tietoa vielä että mitä laatikosta on kaiken kaikkiaan hajonnut. Tällä viikolla pitäisi auton päästä tohtorille remonttiin.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Milli kirjoitti:Elikkäs näillä näkymin laatikko oli se joka porsi mut ei tietoa vielä että mitä laatikosta on kaiken kaikkiaan hajonnut. Tällä viikolla pitäisi auton päästä tohtorille remonttiin.
Milli, matalapaine Urpossa (2.0) on heikompi kytkin kuin 2.3 matalapaine ja korkia paine Urpoissa... Että kytkimen joutuu vaihtaan jopa stage 1:n kanssa ajan myötä ...
Milli kirjoitti:Elikkäs näillä näkymin laatikko oli se joka porsi mut ei tietoa vielä että mitä laatikosta on kaiken kaikkiaan hajonnut. Tällä viikolla pitäisi auton päästä tohtorille remonttiin.
Milli, matalapaine Urpossa (2.0) on heikompi kytkin kuin 2.3 matalapaine ja korkia paine Urpoissa... Että kytkimen joutuu vaihtaan jopa stage 1:n kanssa ajan myötä ...
Eli onkos tuossa 2.3 matalapaine turbossa sama 240mm levy, kuin mikä on tossa täyspaineisessa 2.3:ssa?