steg 1 + 3"downpipe + vakioputki

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

steg 1 + 3"downpipe + vakioputki

Viesti Kirjoittaja a9000 »

Onko joku mittauttanut dynossa, tai muuten käyttökokemuksia?
Entä onko joku laittanut ko. yhdistelää ilman kattia? Mulla katti downpipen jatkeena kun on tuontiauto.

t. Koo :roll:
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

edellinen

Viesti Kirjoittaja a9000 »

niin siis auto oli 9000 2.0 lpt (150) -96
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Jos suunnittelet 3" downpipea ilman kattia ni sillon on sama laittaa steg3 ecu.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
a9000
"Hirsch"
Viestit: 976
Liittynyt: La Touko 22, 2004 14:15
Paikkakunta: Eteläinen Suomi

Viesti Kirjoittaja a9000 »

pelkään vaan hiukan kytkin-raukan puolesta. ja jos laittais kytkimen, niin taas lisää rahaa kiinni. ero alkaa olla jotain 1000 euron luokkaa sitten. iso raha... nyt ajattelin selvitä kytkimen pääsylinterin uusimisella, kun on vähän semmosia viitteitä että vois olla vaihtokunnossa

Koo
Milli kirjoitti:Jos suunnittelet 3" downpipea ilman kattia ni sillon on sama laittaa steg3 ecu.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Mullon Aeron stage 4 ecu paikallaan ja vakio kytkin. Vieläkin pitää. Laatikosta vaan lähti osat irti..
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
pevi
"Hölösuu"
Viestit: 1797
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 16:11
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja pevi »

Milli kirjoitti:Mullon Aeron stage 4 ecu paikallaan ja vakio kytkin. Vieläkin pitää. Laatikosta vaan lähti osat irti..
Mitenkäs sille laatikolle sitten kävi. Itsekin olen ajatellut tyytyä vakiokytkimeen toiveena että se on sitten se, joka antaa periksi. Jahkaa saan koneeseen Nordicin 300 hv/414 Nm :twisted:
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

pevi kirjoitti:
Milli kirjoitti:Mullon Aeron stage 4 ecu paikallaan ja vakio kytkin. Vieläkin pitää. Laatikosta vaan lähti osat irti..
Mitenkäs sille laatikolle sitten kävi. Itsekin olen ajatellut tyytyä vakiokytkimeen toiveena että se on sitten se, joka antaa periksi. Jahkaa saan koneeseen Nordicin 300 hv/414 Nm :twisted:
En ole vielä perehtynyt et mitäs sieltä on menny paskaksi.. Mut kyllä se nuilla 472nm väännöillä saa jo jotaki hajalle... :roll:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Elikkäs näillä näkymin laatikko oli se joka porsi mut ei tietoa vielä että mitä laatikosta on kaiken kaikkiaan hajonnut. :? Tällä viikolla pitäisi auton päästä tohtorille remonttiin. :twisted:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Milli kirjoitti:Elikkäs näillä näkymin laatikko oli se joka porsi mut ei tietoa vielä että mitä laatikosta on kaiken kaikkiaan hajonnut. :? Tällä viikolla pitäisi auton päästä tohtorille remonttiin. :twisted:
Milli, matalapaine Urpossa (2.0) on heikompi kytkin kuin 2.3 matalapaine ja korkia paine Urpoissa... Että kytkimen joutuu vaihtaan jopa stage 1:n kanssa ajan myötä ...
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
mikvil
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
Paikkakunta: Nastola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikvil »

9000cst kirjoitti:
Milli kirjoitti:Elikkäs näillä näkymin laatikko oli se joka porsi mut ei tietoa vielä että mitä laatikosta on kaiken kaikkiaan hajonnut. :? Tällä viikolla pitäisi auton päästä tohtorille remonttiin. :twisted:
Milli, matalapaine Urpossa (2.0) on heikompi kytkin kuin 2.3 matalapaine ja korkia paine Urpoissa... Että kytkimen joutuu vaihtaan jopa stage 1:n kanssa ajan myötä ...
Eli onkos tuossa 2.3 matalapaine turbossa sama 240mm levy, kuin mikä on tossa täyspaineisessa 2.3:ssa?
9000 CS 2.3t
Vastaa Viestiin