Vanha (4-v.) laatikko turbosatkuun?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

Vanha (4-v.) laatikko turbosatkuun?

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Ostin vm. -90 900S:ääni kokillvaletuilla kuorilla ja 7-enskalla varustetun 4-vaihteisen laatikon.

Kysymys; Pitääkö keskitysmekanismille tehdä jotain? Siis käsittääkseni vanha loota keskittää kepin laatikosta käsin, ja näissä uudemmissahan se keskitysmekanismi on siellä vaihdekepin alla.

Mut tossa vaihtamisessa ei varmaan ole mitään muuta ihmeellistä, tarkistan vaan että vetareiden maljat(?) on sitä uudempaa kokoa, ja sitten etsin jonkun joka suostuu tuon lootan mulle vaihtamaan koska itse en halua ryssiä uutta autoani rikki. (Opin edellisestä autostani)

Niin eli kai se toinen kysymys on sitten että haluaisiko joku korvausta vastaan vaihtaa mulle sit ton vaihdelaatikon? Asennusajankohdan saa asentaja valita ihan itse, mulle käy mikä aika vaan ensi viikon ja heinäkuun 1. päivän välissä.

-John
anttipa
"Saabisti"
Viestit: 598
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 16:36
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja anttipa »

Eikös se ole niin päin että uudemmissa keskitys laatikossa ja vanhemmissa kepin juuressa.
#1433 Antti Päivärinta, 050 4023 470
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja johniemi »

anttipa kirjoitti:Eikös se ole niin päin että uudemmissa keskitys laatikossa ja vanhemmissa kepin juuressa.
Eikun niin joo... Niin se tais olla... kai... :oops:

No sehän meinaa sitä että homma vaikenee entisestään? Eli nyt jos laitan kiinni vanhan lootan jossa ei ole keskitystä laatikossa, ja voisi olettaa että kepin juuressa ei ole paikkaa sille keskitysmekanismille niin mitäs sit tehdään?

Monella teistä on 4-v. loota uudehkossa og satkussa... Kertokaa, miten saitte keskityksen kohdilleen. Vai onko siellä kepin juuressa vielä muinaismuistona se keskitysmekanismi, eli riittää kun heittää jousen paikalleen?

-John
anttipa
"Saabisti"
Viestit: 598
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 16:36
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja anttipa »

Aika helppo homma laittaa ne vanhan kepin keskitysmekanismit. Osiakin luulisi saavan halvalla. Minultakin niitä on jos et lähempää kohtuudella löydä.
#1433 Antti Päivärinta, 050 4023 470
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
Vastaa Viestiin