Ostin vm. -90 900S:ääni kokillvaletuilla kuorilla ja 7-enskalla varustetun 4-vaihteisen laatikon.
Kysymys; Pitääkö keskitysmekanismille tehdä jotain? Siis käsittääkseni vanha loota keskittää kepin laatikosta käsin, ja näissä uudemmissahan se keskitysmekanismi on siellä vaihdekepin alla.
Mut tossa vaihtamisessa ei varmaan ole mitään muuta ihmeellistä, tarkistan vaan että vetareiden maljat(?) on sitä uudempaa kokoa, ja sitten etsin jonkun joka suostuu tuon lootan mulle vaihtamaan koska itse en halua ryssiä uutta autoani rikki. (Opin edellisestä autostani)
Niin eli kai se toinen kysymys on sitten että haluaisiko joku korvausta vastaan vaihtaa mulle sit ton vaihdelaatikon? Asennusajankohdan saa asentaja valita ihan itse, mulle käy mikä aika vaan ensi viikon ja heinäkuun 1. päivän välissä.
-John
Vanha (4-v.) laatikko turbosatkuun?
Eikun niin joo... Niin se tais olla... kai...anttipa kirjoitti:Eikös se ole niin päin että uudemmissa keskitys laatikossa ja vanhemmissa kepin juuressa.

No sehän meinaa sitä että homma vaikenee entisestään? Eli nyt jos laitan kiinni vanhan lootan jossa ei ole keskitystä laatikossa, ja voisi olettaa että kepin juuressa ei ole paikkaa sille keskitysmekanismille niin mitäs sit tehdään?
Monella teistä on 4-v. loota uudehkossa og satkussa... Kertokaa, miten saitte keskityksen kohdilleen. Vai onko siellä kepin juuressa vielä muinaismuistona se keskitysmekanismi, eli riittää kun heittää jousen paikalleen?
-John
Aika helppo homma laittaa ne vanhan kepin keskitysmekanismit. Osiakin luulisi saavan halvalla. Minultakin niitä on jos et lähempää kohtuudella löydä.
#1433 Antti Päivärinta, 050 4023 470
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900