Pystykeula-airflow-3d-900:sen -kuvia???
Pystykeula-airflow-3d-900:sen -kuvia???
Laittakaahan kuvia pystykeula-airflow-3d-900:sista, että saa vähän suunnitelmiin pontta.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Tätä sä et kuitenkaan tarkottanu?:
http://www.saabturboclub.biz/data/cleno ... k_SAAB.jpg
Mä oon ymmärtäny että etu- ja takapyörien väliin jäävät palat ois aina ollu samat, oli sitten kyseessä aero tai airflow vuosmallista riippumatta. 87--> kulmapalat eessä ja takana aeroissa vakiopaloista eroavat. Airflowpalat näissä vuosmalleissa ois eessä ja takana kokonaisia, eli ylettyisivät yhtenäisinä paloina aina pyöräkoteloille asti. 86--> alaspäin onkin sit mulle mysteeriä. Linkin kuva taitaa olla aero....? Muakin kiinnostaa millaista autoa sä tarkotat?
http://www.saabturboclub.biz/data/cleno ... k_SAAB.jpg
Mä oon ymmärtäny että etu- ja takapyörien väliin jäävät palat ois aina ollu samat, oli sitten kyseessä aero tai airflow vuosmallista riippumatta. 87--> kulmapalat eessä ja takana aeroissa vakiopaloista eroavat. Airflowpalat näissä vuosmalleissa ois eessä ja takana kokonaisia, eli ylettyisivät yhtenäisinä paloina aina pyöräkoteloille asti. 86--> alaspäin onkin sit mulle mysteeriä. Linkin kuva taitaa olla aero....? Muakin kiinnostaa millaista autoa sä tarkotat?

900 T16 Aero -84
#2673
#2673
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1993
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Porvoo
http://www.garaget.org/?car=1641
Tosa on kiinni pystärin airlou, ja siinähän on erilaiset helemat kun airossa.
Tosa on kiinni pystärin airlou, ja siinähän on erilaiset helemat kun airossa.
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Tuo satku on jo ennestään tuttu. Pirun siisti kumminkin. Löytyyköhän muita samankaltaisia???900turbo3d kirjoitti:http://www.garaget.org/?car=1641
Tosa on kiinni pystärin airlou, ja siinähän on erilaiset helemat kun airossa.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1993
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Porvoo
Siin on kuva miun vannapii urposta sillonko se oli viel orggis kuosis, joskus aikanaan... ennen minun aikaani 
http://city4dev.city.fi/kuvagalleria/ku ... 477417.jpg

http://city4dev.city.fi/kuvagalleria/ku ... 477417.jpg
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
3D viistokeulan Airflow- ja Aero-helmat ovat samat (ei listoja)
5D:hen ei ole saanut muuta kuin vanhan mallisia helmoja? (listoilla) (mutua)
Viistokeulan puskuriosat osat ovat samoja keskenään, pl. Airflow (kaikki samaa pakettia), Aerossa erilaiset sivupalat. Karvalakki-etupuskurista saa turbon puskurin kun lisää puskurin ja sivupalojen alle ne 5cm korkeat lipareet.
Viistokeulan Airflow etu- ja takapuskurit ovat siis kiinteillä "sivupaloilla".
Pystykeula Aeron etu- ja takasivupalat ovat erilaiset mitä Airflowssa.
Välillä Aeroissa ja turboissa on näkynyt grafiitin harmaita puskureita (ei minkään säännön mukaan?), karvalakeissa vain sitä tylsää mustaa.
Pyörän levikekaaria on ainakin kolmea eri leveyttä, lisäksi vielä normaalit muovikaaret (Saabin vanhat ohut, Saabin uusi hieman paksumpi, motonetin tarvike jne...)
Tämmöinen yhteenveto piti tehdä itsellekin asiaa selkeyttääkseni, aina välillä tulee pohdittua että mites nuo menikään.
(virheet saa ja pitää korjata)
5D:hen ei ole saanut muuta kuin vanhan mallisia helmoja? (listoilla) (mutua)
Viistokeulan puskuriosat osat ovat samoja keskenään, pl. Airflow (kaikki samaa pakettia), Aerossa erilaiset sivupalat. Karvalakki-etupuskurista saa turbon puskurin kun lisää puskurin ja sivupalojen alle ne 5cm korkeat lipareet.
Viistokeulan Airflow etu- ja takapuskurit ovat siis kiinteillä "sivupaloilla".
Pystykeula Aeron etu- ja takasivupalat ovat erilaiset mitä Airflowssa.
Välillä Aeroissa ja turboissa on näkynyt grafiitin harmaita puskureita (ei minkään säännön mukaan?), karvalakeissa vain sitä tylsää mustaa.
Pyörän levikekaaria on ainakin kolmea eri leveyttä, lisäksi vielä normaalit muovikaaret (Saabin vanhat ohut, Saabin uusi hieman paksumpi, motonetin tarvike jne...)
Tämmöinen yhteenveto piti tehdä itsellekin asiaa selkeyttääkseni, aina välillä tulee pohdittua että mites nuo menikään.
(virheet saa ja pitää korjata)