Auto on -86 9000 turbo. Ahtojen säätö tapahtuu bleedaamalla ja APC ei ole mukana ahtojen säätämisessä. Elikkä kun sulkee bleedin niin auto ahtaa n.1 bar mutta jos haluat pienentää ahtoja, joudut ruuvaaamaan bleed-venttiilin täysin auki jotta hukkis tiputtaa ahdot. Ahdot tippuu heti kerralla 0.2 bariin. Mistähän voisi kiikastaa että ahtoja ei saa säädettyä "portaattomasti". Jos otan bybassilta letkun pois niin auto ahtaa n.0.4 baria.
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
Tai siis se bleedi on semmonen että se on kiinni tai sitte se päästää ilmaa hukkikselle enemmän kun ruuvaa auki. Eli heti kun ruuvaat tarpeeksi niin tietyssä kohtaa ahdot tippuvat 1 barista 0.2 bariin
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
Ei kai se ventiili ole suoraan tuon letku välissä? Jos haluat säädettävyyttä niin sen täytyy olla vuotava eli "Y" kappale siihen letkuun ja siihen "vapaaseen" osaan tuo vena kiinni ja säätämään. http://kotinetti.suomi.net/enkenberg/Pr ... ve_01.html
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Nyt pitäis olla kondiksessa bleed asia. Mutta silloin kun pitää lähteä testilenkille, bensapumppu pamahtaa rikki, auto ei käy kunnolla ja kaamea ääni kuuluu pumpusta.
-90 Mercedes Benz w124 250D Man.
-91 Kawasaki ZZR 1100
Mimmi kirjoitti:Sinulla on bleedin tilalla nyt kuristin. Kuristimella olet saanut hukkikselle menevän paineen poistettua kokonaan (tämä vastaa ilman hukkista ajamista).
Bleed tulee asentaa kuten V-M kertoi. Muistathan, että bleedin käytöllä kone menee laihalle ahdoilla (ECU ei osaa rikastaa seosta, koska se ei tiedä todellista painetta).
Paitsi jos kyseessä on Lamdalla varustettu kulkine,seoksien laihalle menemisestä ei ole huolta( tietysti suuttimien tuoton rajoissa).
Tuossa linkissä omasta dyno vedosta maksimi teholla seos: