Binääriä
http://www.scotsglen.com/saab/ecu/
Täytynee vastata itselleni että täältä löytyy kartat näistä ja monesta muusta binääritkin.
Mutta ei taida ketään kolvaaminen kiinnostaa?
Täytynee vastata itselleni että täältä löytyy kartat näistä ja monesta muusta binääritkin.
-
- "Tuplakaasari"
Ansis kirjoitti:http://www.scotsglen.com/saab/ecu/
Taisit sitten löytää aarrearkun!
Binääriä
Tosiaan... Oisko kellään bittinikkarilla tiedossa ohjelmaa jolla noita vois katella vähän selkeemmässä muodossa?
Ite olen jo jonkun aikaa miettiny että vois hommata useampia piirejä ja ohjelmoida niihin eri ohjelmia ja kokeilla miten toimii.
Ite olen jo jonkun aikaa miettiny että vois hommata useampia piirejä ja ohjelmoida niihin eri ohjelmia ja kokeilla miten toimii.
-
- "Tuplakaasari"
Re: Binääriä
Mikes9000 kirjoitti:Tosiaan... Oisko kellään bittinikkarilla tiedossa ohjelmaa jolla noita vois katella vähän selkeemmässä muodossa?
Eipä taida kauheesti olla ainakaan ilmaisjakelussa, ovat sen verran tyyriitä yleensä. Sain just yhden demon, tosin dos-version. Saattaa siitä jotain iloa olla. Kyllä siitäkin jottain 3D-kartantyyppisiä binääreistä saa esiin. Sähköpostilla voin laitella halukkaille. Sitten on tietenkin yksi ilmeisesti parhaimpien joukossa oleva eprom-wizard mutta maksaa hunajaa. Sain hintatiedot ja manuskan tynkää. Tota käyttävät ainakin jotkut Ruottin chipvelhot. Manuskan tapaisen saa myös sähköpostilla, jos jotain kiinnostaa.
Mite ois tollanen kimppatilaus tästäkin?

Lähetäppä mulle se samuli.rintala@mbnet.fi
Joku ostaa/saa ohjelman, ja rupee prommailemaan aseveli hintaan näitä?
Joku ostaa/saa ohjelman, ja rupee prommailemaan aseveli hintaan näitä?
Turbo Saabismi on mun mieli sairaus!
9000 T16 -87
9000 T16 -87
Demosta
Lähetäppäs mullekkin se demo... gamegetter@luukku.com