Vuoden 83- ysistataseen, tulee minkälainen varvi-mittari, eli anturilla, vai johdolla

Joo, niinpä... laitettiin(tai ainaki yritettiin) sitä yhen volvistin kans nelisen tuntii mun 242 eikä saatu toimiiMika kirjoitti:oho...?Tico kirjoitti:Ne biilteman rundimittarit on harvinaisen hyvälaatusii, melkein VDO:oon tasooMika kirjoitti:Eikös kaikki biltteemat jne.
myy jotain yleismallin heikkimittareita?
Pitäs kyllä toimia.Mut onks toi sopivuus varma!?!?! Ei nimittiän käyny mun 240...
ihme juttu, kaverilla oli justiin 244:ssa kiinni sellane....
ja vaijalla on ainaki ruiskusaabissa bilteman laadukas käkimittari.
No kyllä luulis menee. Ja kiekkamittarin verran vetoa että jos ei toimi ni saat rahat takas.Tico kirjoitti:Joo, niinpä... laitettiin(tai ainaki yritettiin) sitä yhen volvistin kans nelisen tuntii mun 242 eikä saatu toimiiMika kirjoitti:oho...?Tico kirjoitti: Ne biilteman rundimittarit on harvinaisen hyvälaatusii, melkein VDO:oon tasooMut onks toi sopivuus varma!?!?! Ei nimittiän käyny mun 240...
ihme juttu, kaverilla oli justiin 244:ssa kiinni sellane....
ja vaijalla on ainaki ruiskusaabissa bilteman laadukas käkimittari.Ei kai ruiskussa ja kaasarissa ole niin paljon eroja, ettei saisi laitettua mun kaasari saappaaseen sitä varvadosta
![]()
![]()
Itse olen kovin mieltynyt, viini punertavaan 127H, väriityyppiinMika kirjoitti:AIVAN, 900 3d multicoupe GL '83Tico kirjoitti:
Vieäpä ilman turboa, ni sit on kaikki kohallaan![]()
![]()
![]()
Vapaasti hengittävä vanhalla maskilla (joka on saabbin kaikkien aikojen hienoin) varustetulla kolmi ovisella multi coupe ysistatasella kelpaa kaasutella vähän rajumpaakin pimppa rallia![]()
![]()
![]()
Siinä on auto. Ja vielä beigenvärisenä.
Harmi että joutuu omasta luopuu...