Vuoden 83- ysistataseen, tulee minkälainen varvi-mittari, eli anturilla, vai johdolla

Ja sopiiko muut, kuin saappaan alkuperäset

Mut onks toi sopivuus varma!?!?! Ei nimittiän käyny mun 240...[/quote]
  Mut onks toi sopivuus varma!?!?! Ei nimittiän käyny mun 240...[/quote]Joo, niinpä... laitettiin(tai ainaki yritettiin) sitä yhen volvistin kans nelisen tuntii mun 242 eikä saatu toimiiMika kirjoitti:oho...?Tico kirjoitti:Ne biilteman rundimittarit on harvinaisen hyvälaatusii, melkein VDO:oon tasooMika kirjoitti:Eikös kaikki biltteemat jne.
myy jotain yleismallin heikkimittareita?
Pitäs kyllä toimia.Mut onks toi sopivuus varma!?!?! Ei nimittiän käyny mun 240...
ihme juttu, kaverilla oli justiin 244:ssa kiinni sellane....
ja vaijalla on ainaki ruiskusaabissa bilteman laadukas käkimittari.
 Ei kai ruiskussa ja kaasarissa ole niin paljon eroja, ettei saisi laitettua mun kaasari saappaaseen sitä varvadosta
  Ei kai ruiskussa ja kaasarissa ole niin paljon eroja, ettei saisi laitettua mun kaasari saappaaseen sitä varvadosta  

No kyllä luulis menee. Ja kiekkamittarin verran vetoa että jos ei toimi ni saat rahat takas.Tico kirjoitti:Joo, niinpä... laitettiin(tai ainaki yritettiin) sitä yhen volvistin kans nelisen tuntii mun 242 eikä saatu toimiiMika kirjoitti:oho...?Tico kirjoitti: Ne biilteman rundimittarit on harvinaisen hyvälaatusii, melkein VDO:oon tasooMut onks toi sopivuus varma!?!?! Ei nimittiän käyny mun 240...
ihme juttu, kaverilla oli justiin 244:ssa kiinni sellane....
ja vaijalla on ainaki ruiskusaabissa bilteman laadukas käkimittari.Ei kai ruiskussa ja kaasarissa ole niin paljon eroja, ettei saisi laitettua mun kaasari saappaaseen sitä varvadosta

Eli eiku asentelee, vaikkaki vasta kesäkuun alku puolella sitä pääsee laittaa
  Eli eiku asentelee, vaikkaki vasta kesäkuun alku puolella sitä pääsee laittaa  [/quote]
[/quote] 

[/quote]
 [/quote]Itse olen kovin mieltynyt, viini punertavaan 127H, väriityyppiinMika kirjoitti:AIVAN, 900 3d multicoupe GL '83Tico kirjoitti:
Vieäpä ilman turboa, ni sit on kaikki kohallaan

Vapaasti hengittävä vanhalla maskilla (joka on saabbin kaikkien aikojen hienoin) varustetulla kolmi ovisella multi coupe ysistatasella kelpaa kaasutella vähän rajumpaakin pimppa rallia

Siinä on auto. Ja vielä beigenvärisenä.
Harmi että joutuu omasta luopuu...
 Mutta kaipa se beigekin on näyttävä
  Mutta kaipa se beigekin on näyttävä  Eli onkos tuo omasi myynniisä, jos on niin sano tiukka hinta ja paikkakunta, mistä sen saa tulla hakemaan!!!
  Eli onkos tuo omasi myynniisä, jos on niin sano tiukka hinta ja paikkakunta, mistä sen saa tulla hakemaan!!! 

[/quote]
 [/quote] Mutta kaipa se beigekin on näyttävä
  Mutta kaipa se beigekin on näyttävä  Eli onkos tuo omasi myynniisä, jos on niin sano tiukka hinta ja paikkakunta, mistä sen saa tulla hakemaan!!![/quote]
  Eli onkos tuo omasi myynniisä, jos on niin sano tiukka hinta ja paikkakunta, mistä sen saa tulla hakemaan!!![/quote]