Veikkaus...klassinen9-5tW kirjoitti:vai tuleeko klassinen "... anna T7 koodit niin poksi on sulla viikon päästä .." ?
Maptun Finland
Niinpä... jos se on tilanne, niin lienee paras pistää pannaan nää ns. "maaedustajat", jotka vie meiltä mahdollisuuden suoraan kaupankäyntiin orkkistuottajien kanssa... eihän tällaset firmat tuo MITÄÄN lisäarvoa, jos eivät edes sen vertaa viitsi businessriksiä kantaa että investoisivat prommereihin.93t sport kirjoitti:Veikkaus...klassinen9-5tW kirjoitti:vai tuleeko klassinen "... anna T7 koodit niin poksi on sulla viikon päästä .." ?
Toisaalta, olen 100% varma että tämä maptun finland -kuvio on lähtöisin täältä saappiklubista tai näitä seuraavan tahon toimesta. Eli meneepä nämäkin terveiset onneksi perille
#1901 / 9-3 2.8TS v6 Aero
Käy sivuilta katsomassa yhteystiedot ja tarkista ketä ovat, jos kiinnostaa. Mainostavat ainakin Saab tuntemusta. Ainakin esitellyistä 9-3 aerosta ja tonnarista löytyy potkua jos ovat immeise(n)ten omia.9-5tW kirjoitti:Toisaalta, olen 100% varma että tämä maptun finland -kuvio on lähtöisin täältä saappiklubista tai näitä seuraavan tahon toimesta. Eli meneepä nämäkin terveiset onneksi perille
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
-
saabracing
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Kyselin tota steg ykkösten hintaeroa...
Ei tosiaan muuta kuin hinta T7:ssa kalliimpi
No, tietty siitä pitää maksaa enemmän missä tulee vähemmän roinaa mukana
No, se siitä...
Mitenkäs tämmönen, suoraan steg 5- softa kiinni autoon, (Saab 9-3 2.0t (154 hp) 1998-2000) toimiiko auto jos siinä on muut vakioromppeet kiinni ???
Kun kuitenkin, jos hommaa ton steg 1, niin kohta on 2 sitte 3 ja 4.......
Ei tartteis tota softaa sen enempää pyöritellä...
Noita muita oheisromppeita saa salvemmalla, kun viitsii nähä vähän vaivaa
Eli toimisiko auto steg 5:lla normaalisti ?+?
Kaikki keinot on sallittuja
Ei tosiaan muuta kuin hinta T7:ssa kalliimpi
No, tietty siitä pitää maksaa enemmän missä tulee vähemmän roinaa mukana
No, se siitä...
Mitenkäs tämmönen, suoraan steg 5- softa kiinni autoon, (Saab 9-3 2.0t (154 hp) 1998-2000) toimiiko auto jos siinä on muut vakioromppeet kiinni ???
Kun kuitenkin, jos hommaa ton steg 1, niin kohta on 2 sitte 3 ja 4.......
Ei tartteis tota softaa sen enempää pyöritellä...
Noita muita oheisromppeita saa salvemmalla, kun viitsii nähä vähän vaivaa
Eli toimisiko auto steg 5:lla normaalisti ?+?
Kaikki keinot on sallittuja
-
NG900SET -95
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Stage 5:nen
Kun kyselin Fredrikilta Stage 3 => 4 päivitystä turbon hajotessa suositteli hän suoraan Stage 5:sta. Toimii kuulemma huomattavasti paremmin. Tosin pitäähän hänen jo ammattinsa puolesta näin sanoa. Ja onhan katteet varmasti suuremmat stage 5:sta myytäessä.
Ohjelmapäivityksen saa ruotsin Maptunilta 500SEK:illlä jos ostaa muut päivitykseen liittyvät tavarat heiltä. Onko kukaan kysynyt miten käy Stage 4 tai 5:seen päivitettäessä kun on ostanut esim. intercoolerin jostain muualta. Meneekö alennus?
Ohjelmapäivityksen saa ruotsin Maptunilta 500SEK:illlä jos ostaa muut päivitykseen liittyvät tavarat heiltä. Onko kukaan kysynyt miten käy Stage 4 tai 5:seen päivitettäessä kun on ostanut esim. intercoolerin jostain muualta. Meneekö alennus?
Re: Stage 5:nen
En ole suoraan kysynyt mutta sen käsityksen olen saanut että ei mene alet vaikka osa kamoista jotka kuuluu ko. stekkiin oliskin jo asennettu.NG900SET -95 kirjoitti:Kun kyselin Fredrikilta Stage 3 => 4 päivitystä turbon hajotessa suositteli hän suoraan Stage 5:sta. Toimii kuulemma huomattavasti paremmin. Tosin pitäähän hänen jo ammattinsa puolesta näin sanoa. Ja onhan katteet varmasti suuremmat stage 5:sta myytäessä.
Ohjelmapäivityksen saa ruotsin Maptunilta 500SEK:illlä jos ostaa muut päivitykseen liittyvät tavarat heiltä. Onko kukaan kysynyt miten käy Stage 4 tai 5:seen päivitettäessä kun on ostanut esim. intercoolerin jostain muualta. Meneekö alennus?
Onhan esim. Stage-3: ssa mankkuvena mukana listassa mutta eihän sitä tartte ostaa uudestaan kun se on tullut jo ykkösen mukana, ja stage-3: sta siirryttäessä neloseen pitäs ostaa toinen putki + katti + mankkuvena...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Ei mene alennus.Itse kun asioin reetun kanssa niin sanoin suoraan että cooleri tulee kyllä muualta ja otan muut sieltä.Näyttihän tuo kelpaavan.
Pitäs vissiinkin kysellä reetulta tota softankin hankkimista sieltä.
Säästäshän siinä 100€..
Saab 9-5 2.0t XWD -11, Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Se ei tuo suomi-maptun pidä hirveetä kiirettä vastailla noihin posteihin..
Nyt oon viikon aikana 2 viestiä laittanut niin toiseen oon saanut vastauksen.
Reetu vastaa ruottista käsin nopeemmin ku täällä tämä suomi-maptun.
Ei jaksas montaa viikkoa venata vastauksia.Pitäs äkkiä saaha selville mihin seuraavana tuhlaan rahani. 
Saab 9-5 2.0t XWD -11, Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Samma här...
Ekaan postiin sain vastauksen kun kysyin hintoja, toisessa kysyin pitääkö jo sovitut hinnat paikkansa (halvempia kun mitä Fi-maptun tarjosi
) niin siihen ei ole sitten kuulunutkaan mitään...
No, onhan noita virifirmoja muitakin jos homma karkaa käsistä, mutta annetaan aloittelevalle firmalle aikaa saada rivit suoriksi.
Ekaan postiin sain vastauksen kun kysyin hintoja, toisessa kysyin pitääkö jo sovitut hinnat paikkansa (halvempia kun mitä Fi-maptun tarjosi
No, onhan noita virifirmoja muitakin jos homma karkaa käsistä, mutta annetaan aloittelevalle firmalle aikaa saada rivit suoriksi.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
- Viestit: 7322
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Stage 5:nen
Joo, toimii varmaan tehojen puolesta paremmin, mutta ei välttämättä kytkimen ja vaihdelaatikon kannalta. Okei, setissä tulee mukana vahvempi kytkin, mutta itseäni ainakin hirvittäisi pistää autoni vaihdelaatikko 395 Nm:n armoilleNG900SET -95 kirjoitti:Kun kyselin Fredrikilta Stage 3 => 4 päivitystä turbon hajotessa suositteli hän suoraan Stage 5:sta. Toimii kuulemma huomattavasti paremmin. Tosin pitäähän hänen jo ammattinsa puolesta näin sanoa. Ja onhan katteet varmasti suuremmat stage 5:sta myytäessä.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
saabracing
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-
NG900SET -95
- "Viggen"
- Viestit: 529
- Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
- Paikkakunta: Tampere
Re: Stage 5:nen
Tuskin tulee stage 3:sen ja intercoolerin vaihdon jälkeen mitään moottoripuolen hommia päivitettyä ennenkuin jotakin esim. turbo tai kytkin hajoaa. Stage 4 tai 5:seen päivitettäessä kannattanee rahatilanteen salliessa ostaa vaihto loota autotalliin valmiiksi.
Miten "Turbo Sensonic", kun poistit sensonicin niin vaihdettiinko samalla uusi kytkinlevy ja jos niin mikä levy? Omaan autooni on joskus tehty sama sensonicin poisto ja kiinnostaisi tietää onkohan kytkinlevy samalla vaihdettu. Hintaa operaatiolla oli kuulemma jotain 6000mk.
Sopiiko tuo maptunin sport clutch suoraan paikalleen? Entä onko se Aeron tai Viggenin tai aivan joku muu kytkin? Kytkin remppa saattaa kohta olla edessä kun 200tkm tulee täyteen jos levyä ei vaihdettu sensonicin poistossa n. 50tkm sitten.
Miten "Turbo Sensonic", kun poistit sensonicin niin vaihdettiinko samalla uusi kytkinlevy ja jos niin mikä levy? Omaan autooni on joskus tehty sama sensonicin poisto ja kiinnostaisi tietää onkohan kytkinlevy samalla vaihdettu. Hintaa operaatiolla oli kuulemma jotain 6000mk.
Sopiiko tuo maptunin sport clutch suoraan paikalleen? Entä onko se Aeron tai Viggenin tai aivan joku muu kytkin? Kytkin remppa saattaa kohta olla edessä kun 200tkm tulee täyteen jos levyä ei vaihdettu sensonicin poistossa n. 50tkm sitten.