Maptun Finland

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

9-5tW kirjoitti:vai tuleeko klassinen "... anna T7 koodit niin poksi on sulla viikon päästä .." ?
Veikkaus...klassinen :?
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
9-5tW
"Turbo"
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 21:12
Paikkakunta: Timbuktu

Viesti Kirjoittaja 9-5tW »

93t sport kirjoitti:
9-5tW kirjoitti:vai tuleeko klassinen "... anna T7 koodit niin poksi on sulla viikon päästä .." ?
Veikkaus...klassinen :?
Niinpä... jos se on tilanne, niin lienee paras pistää pannaan nää ns. "maaedustajat", jotka vie meiltä mahdollisuuden suoraan kaupankäyntiin orkkistuottajien kanssa... eihän tällaset firmat tuo MITÄÄN lisäarvoa, jos eivät edes sen vertaa viitsi businessriksiä kantaa että investoisivat prommereihin. :evil:

Toisaalta, olen 100% varma että tämä maptun finland -kuvio on lähtöisin täältä saappiklubista tai näitä seuraavan tahon toimesta. Eli meneepä nämäkin terveiset onneksi perille :twisted:
#1901 / 9-3 2.8TS v6 Aero
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2141
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja patse »

9-5tW kirjoitti:Toisaalta, olen 100% varma että tämä maptun finland -kuvio on lähtöisin täältä saappiklubista tai näitä seuraavan tahon toimesta. Eli meneepä nämäkin terveiset onneksi perille :twisted:
Käy sivuilta katsomassa yhteystiedot ja tarkista ketä ovat, jos kiinnostaa. Mainostavat ainakin Saab tuntemusta. Ainakin esitellyistä 9-3 aerosta ja tonnarista löytyy potkua jos ovat immeise(n)ten omia.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Kyselin tota steg ykkösten hintaeroa...

Ei tosiaan muuta kuin hinta T7:ssa kalliimpi :lol:

No, tietty siitä pitää maksaa enemmän missä tulee vähemmän roinaa mukana :roll:

No, se siitä...

Mitenkäs tämmönen, suoraan steg 5- softa kiinni autoon, (Saab 9-3 2.0t (154 hp) 1998-2000) toimiiko auto jos siinä on muut vakioromppeet kiinni ???

Kun kuitenkin, jos hommaa ton steg 1, niin kohta on 2 sitte 3 ja 4.......

Ei tartteis tota softaa sen enempää pyöritellä...

Noita muita oheisromppeita saa salvemmalla, kun viitsii nähä vähän vaivaa :twisted:

Eli toimisiko auto steg 5:lla normaalisti ?+?

Kaikki keinot on sallittuja :idea:
NG900SET -95
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
Paikkakunta: Tampere

Stage 5:nen

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

Kun kyselin Fredrikilta Stage 3 => 4 päivitystä turbon hajotessa suositteli hän suoraan Stage 5:sta. Toimii kuulemma huomattavasti paremmin. Tosin pitäähän hänen jo ammattinsa puolesta näin sanoa. Ja onhan katteet varmasti suuremmat stage 5:sta myytäessä.

Ohjelmapäivityksen saa ruotsin Maptunilta 500SEK:illlä jos ostaa muut päivitykseen liittyvät tavarat heiltä. Onko kukaan kysynyt miten käy Stage 4 tai 5:seen päivitettäessä kun on ostanut esim. intercoolerin jostain muualta. Meneekö alennus?
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Re: Stage 5:nen

Viesti Kirjoittaja Hallu »

NG900SET -95 kirjoitti:Kun kyselin Fredrikilta Stage 3 => 4 päivitystä turbon hajotessa suositteli hän suoraan Stage 5:sta. Toimii kuulemma huomattavasti paremmin. Tosin pitäähän hänen jo ammattinsa puolesta näin sanoa. Ja onhan katteet varmasti suuremmat stage 5:sta myytäessä.

Ohjelmapäivityksen saa ruotsin Maptunilta 500SEK:illlä jos ostaa muut päivitykseen liittyvät tavarat heiltä. Onko kukaan kysynyt miten käy Stage 4 tai 5:seen päivitettäessä kun on ostanut esim. intercoolerin jostain muualta. Meneekö alennus?
En ole suoraan kysynyt mutta sen käsityksen olen saanut että ei mene alet vaikka osa kamoista jotka kuuluu ko. stekkiin oliskin jo asennettu. :roll:
Onhan esim. Stage-3: ssa mankkuvena mukana listassa mutta eihän sitä tartte ostaa uudestaan kun se on tullut jo ykkösen mukana, ja stage-3: sta siirryttäessä neloseen pitäs ostaa toinen putki + katti + mankkuvena...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Ei mene alennus.Itse kun asioin reetun kanssa niin sanoin suoraan että cooleri tulee kyllä muualta ja otan muut sieltä.Näyttihän tuo kelpaavan. :roll: Pitäs vissiinkin kysellä reetulta tota softankin hankkimista sieltä. :roll: Säästäshän siinä 100€..
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Se ei tuo suomi-maptun pidä hirveetä kiirettä vastailla noihin posteihin.. :? Nyt oon viikon aikana 2 viestiä laittanut niin toiseen oon saanut vastauksen. :roll: Reetu vastaa ruottista käsin nopeemmin ku täällä tämä suomi-maptun. :twisted: Ei jaksas montaa viikkoa venata vastauksia.Pitäs äkkiä saaha selville mihin seuraavana tuhlaan rahani. :lol:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Turbiini
"Saabisti"
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Syys 03, 2003 08:48
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja Turbiini »

Sama juttu postien suhteen.. Voihan siellä näin alkuun kiirettä pukata, mutta tuolla pelillä saattaa pidemmän päälle kiire loppua. :roll:
Jospa siellä on viestikiintiö, 1/lärvi :lol:
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Samma här...
Ekaan postiin sain vastauksen kun kysyin hintoja, toisessa kysyin pitääkö jo sovitut hinnat paikkansa (halvempia kun mitä Fi-maptun tarjosi :wink: ) niin siihen ei ole sitten kuulunutkaan mitään... :cry: :evil:

No, onhan noita virifirmoja muitakin jos homma karkaa käsistä, mutta annetaan aloittelevalle firmalle aikaa saada rivit suoriksi. :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stage 5:nen

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

NG900SET -95 kirjoitti:Kun kyselin Fredrikilta Stage 3 => 4 päivitystä turbon hajotessa suositteli hän suoraan Stage 5:sta. Toimii kuulemma huomattavasti paremmin. Tosin pitäähän hänen jo ammattinsa puolesta näin sanoa. Ja onhan katteet varmasti suuremmat stage 5:sta myytäessä.
Joo, toimii varmaan tehojen puolesta paremmin, mutta ei välttämättä kytkimen ja vaihdelaatikon kannalta. Okei, setissä tulee mukana vahvempi kytkin, mutta itseäni ainakin hirvittäisi pistää autoni vaihdelaatikko 395 Nm:n armoille :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Mulle tuli maptun.fi:ltä vastaus samana päivänä !

Toimii se ainakin jotenkin...
NG900SET -95
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Stage 5:nen

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

Tuskin tulee stage 3:sen ja intercoolerin vaihdon jälkeen mitään moottoripuolen hommia päivitettyä ennenkuin jotakin esim. turbo tai kytkin hajoaa. Stage 4 tai 5:seen päivitettäessä kannattanee rahatilanteen salliessa ostaa vaihto loota autotalliin valmiiksi.

Miten "Turbo Sensonic", kun poistit sensonicin niin vaihdettiinko samalla uusi kytkinlevy ja jos niin mikä levy? Omaan autooni on joskus tehty sama sensonicin poisto ja kiinnostaisi tietää onkohan kytkinlevy samalla vaihdettu. Hintaa operaatiolla oli kuulemma jotain 6000mk.

Sopiiko tuo maptunin sport clutch suoraan paikalleen? Entä onko se Aeron tai Viggenin tai aivan joku muu kytkin? Kytkin remppa saattaa kohta olla edessä kun 200tkm tulee täyteen jos levyä ei vaihdettu sensonicin poistossa n. 50tkm sitten.
Vastaa Viestiin