Nokka koneistamoita?
Nokka koneistamoita?
Tietääkö kukaan nokka koneistamoita 50 km säteellä helsingistä?
Keravalla olevaan soitin mutta siellä sanoivat että olisivat hukassa jos nokkani sinne toisin.
Keravalla olevaan soitin mutta siellä sanoivat että olisivat hukassa jos nokkani sinne toisin.
Saabiton saabisti
#1470
#1470
nokka-akselista
GT-Motor Pitäjänmäellä (Helsinkiä) suorittaa nokka-akselien hiontaa. Puh
09-550917.
09-550917.
HRalli
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4071
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
GT-Motor on pätevä, suosittelen!
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Keravalla olevaan soitin mutta siellä sanoivat että olisivat hukassa jos nokkani sinne toisin.
Joo, kiitoksia vain mutta olen jättänyt homman "maqppiin" odottelemaan inspistä kun joutuisi melkein puoli kantta rakentamaan uudestaan (kärjistetysti sanottuna) jos haluan viri nokat i16:eeni.R-Koneistus Keravalla, lähellä Hong-Kong tavarataloa.
Mitä ilmeisemmin kupit pitäisi teettää uudet että saa hydraulisensäädön pelaa...
Saabiton saabisti
#1470
#1470
-
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Mites ne Maptunin nokat
http://www.maptun.com/webshop/shop.php?kategori=100
Listassa on kyllä 900:kin, mutta ei taida sopia vapariin???
http://www.maptun.com/webshop/shop.php?kategori=100
Listassa on kyllä 900:kin, mutta ei taida sopia vapariin???
Jatketaas vanhasta aiheesta..minkähintaista hommaa tuo nokkien koneistus on ja kuinka paljon esim. b202t:n nokka-akseleita pystyy muokkaamaan rajummiksi? Lähtötilanne omilla nokilla on 8.65 nosto ja 254 asteita, tavoite olis 9-9.2 nosto ja 270-275 asteet. Entä kuinka muokatut nokat kestää käytännössä?
Foxbody turbo
16 venttiilise nokkia ei pysty mielestäni koneistamaan hydraulisin säädön takia (GT-Motors sanoi näin), mutta 8 venaseen saa sellasseen kun haluaa mekaanisen säädön takia.
Maptun tarjoaa halvimman vaihtoehdon johonkin 3-400€:n mutta haluavat vanhat vaihdossa ja sanovat että vakiosta hiottu. Säädöstä en tiedä yhtään miten toimii.
Hintoja:
http://www.maptun.com/webshop/shop.php? ... tegori=100
Catcams sport2 nokat 9.75 nosto n.800€
Maptun tarjoaa halvimman vaihtoehdon johonkin 3-400€:n mutta haluavat vanhat vaihdossa ja sanovat että vakiosta hiottu. Säädöstä en tiedä yhtään miten toimii.
Tuo nosto on aika pieni, itse olen haaveillut vapariini vähintään 9.5 nostoisia nokkia jotka toimisivat alhaalta alkaen toisin kuin nuo Maptunen, mutta en tiedä miten turboissa juttu menee.Lähtötilanne omilla nokilla on 8.65 nosto ja 254 asteita, tavoite olis 9-9.2 nosto ja 270-275 asteet.
Hintoja:
http://www.maptun.com/webshop/shop.php? ... tegori=100
Catcams sport2 nokat 9.75 nosto n.800€
Saabiton saabisti
#1470
#1470
Soitin tuonne R-koneistukselle, turbon nokat voisi vielä hioa 9.5 nostoille ja 270 asteille ja käyttää alkuperäisiä hydraulisia nostimia. Siitä ylöspäin tarvitsee jonkinlaisen hatun paininkupin päälle, ilmeisesti mm. Moposport myy semmoisia. Työ maksaa 84€/akseli, kolmella parilla voisi kuulema tulla jonkinlaista alennusta.
Foxbody turbo
Minä olen mukana!to4 kirjoitti:Soitin tuonne R-koneistukselle, turbon nokat voisi vielä hioa 9.5 nostoille ja 270 asteille ja käyttää alkuperäisiä hydraulisia nostimia. Siitä ylöspäin tarvitsee jonkinlaisen hatun paininkupin päälle, ilmeisesti mm. Moposport myy semmoisia. Työ maksaa 84€/akseli, kolmella parilla voisi kuulema tulla jonkinlaista alennusta.
Täytyy vain ensin ottaa asteet selville niin sitten!
Saabiton saabisti
#1470
#1470