Keravalla olevaan soitin mutta siellä sanoivat että olisivat hukassa jos nokkani sinne toisin.

Keravalla olevaan soitin mutta siellä sanoivat että olisivat hukassa jos nokkani sinne toisin.
Joo, kiitoksia vain mutta olen jättänyt homman "maqppiin" odottelemaan inspistä kun joutuisi melkein puoli kantta rakentamaan uudestaan (kärjistetysti sanottuna) jos haluan viri nokat i16:eeni.R-Koneistus Keravalla, lähellä Hong-Kong tavarataloa.
Tuo nosto on aika pieni, itse olen haaveillut vapariini vähintään 9.5 nostoisia nokkia jotka toimisivat alhaalta alkaen toisin kuin nuo Maptunen, mutta en tiedä miten turboissa juttu menee.Lähtötilanne omilla nokilla on 8.65 nosto ja 254 asteita, tavoite olis 9-9.2 nosto ja 270-275 asteet.
Minä olen mukana!to4 kirjoitti:Soitin tuonne R-koneistukselle, turbon nokat voisi vielä hioa 9.5 nostoille ja 270 asteille ja käyttää alkuperäisiä hydraulisia nostimia. Siitä ylöspäin tarvitsee jonkinlaisen hatun paininkupin päälle, ilmeisesti mm. Moposport myy semmoisia. Työ maksaa 84€/akseli, kolmella parilla voisi kuulema tulla jonkinlaista alennusta.