9000 kone 99:iin

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

Onko muuten tossa 96:sessa tonnarin vai satkun kone :?:
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

kallejh kirjoitti: Ei ole Pappa-Revon autossa ratasaabin askia...
Jaahas no sit annoin itseni ymmärtää väärin.... On luonnollisesti hiukka huono kehitysalusta isoille tehoille....

Joka tapauksessa hieno peli, kyllä tuplaysistäkin saa kisapelin näköisen.... 8)
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

kontki-2 kirjoitti:En kyllä saa selvää vaikka laitoin lasitkin nenälle?? 8O :?:
Jotain mulle tuntematonta tossa on kun ei ole virranjakajaa jonka mä olen tostakohtaa otetuissa kuvissa nähnyt olevan.
Direct Ignition =DI=suorasytkä.

Ja tonnarin konehan tuo tod. näk. kun kerran DI-kasetti on. Ellei sit kuupppaan istutettuun satkun koneeseen olis istutettu DI:a :lol: Menis kyllä hankalaks :roll:
BMW 320dA Coupe LCI
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

AC kirjoitti:
kontki-2 kirjoitti:En kyllä saa selvää vaikka laitoin lasitkin nenälle?? 8O :?:
Jotain mulle tuntematonta tossa on kun ei ole virranjakajaa jonka mä olen tostakohtaa otetuissa kuvissa nähnyt olevan.
Direct Ignition =DI=suorasytkä.

Ja tonnarin konehan tuo tod. näk. kun kerran DI-kasetti on. Ellei sit kuupppaan istutettuun satkun koneeseen olis istutettu DI:a :lol: Menis kyllä hankalaks :roll:
Mulle tulee ainakin talven aikan 900aeroon tonnarin DI suora SYTKÄ ja tonnarin APC hilkkeet. Ja sit vaan maptunin steggejä tilaileen :wink:
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

Tonnarin imusarja olis kyllä ylöspäin ja tossa ysikutosessa se on alaspäin :?:
Voisko imusarjan kääntää, sit ilmanottoaukko tulis tulipeltiä vasten.
kontki-2
"Turbo"
Viestit: 202
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 18:41
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kontki-2 »

:lol: :lol: :lol: Tonnarin kone on sitten ysiysissä ahdasta kyllä on.
Vastaa Viestiin