NG900 2.0TA Cab + Stage2 (oli ennen Stage1)

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

NG900 2.0TA Cab + Stage2 (oli ennen Stage1)

Viesti Kirjoittaja karg »

Nonni, kyllä tuli cabbeen eloa Stage1:n myötä :D

EDIT: nyt on siis Stage2.
Viimeksi muokannut karg, Ma Elo 17, 2009 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oze
"Turbo"
Viestit: 286
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 13:49
Paikkakunta: Jyväskylän korpilahti

Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1

Viesti Kirjoittaja Oze »

ihanko maksoit ittes kipeeksi vai ihan kellotit ecun jollain?
Nissan Pathfinder 2.5 dci se
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1

Viesti Kirjoittaja karg »

Maksoin sopurahan kaverille, joka ohjelmoi stage1:n T5Suitella. Hyvä tuli.
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1

Viesti Kirjoittaja karg »

Pola
"Hölösuu"
Viestit: 1368
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 22:03
Paikkakunta: Hamina

Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1

Viesti Kirjoittaja Pola »

minkä "merkkinen" stage tuo on minkä laitoitte?
#3272
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1

Viesti Kirjoittaja Hook »

Pola kirjoitti:minkä "merkkinen" stage tuo on minkä laitoitte?
Tuossahan se sanottiin että millä "stage 1" on tehty:
karg kirjoitti:Maksoin sopurahan kaverille, joka ohjelmoi stage1:n T5Suitella. Hyvä tuli.
T5suiten stage wizard osaa muuttaa vakiosoftan stage 1..2.3 softaksi.. Parametrit ovat kutakuinkin keskiarvo siitä, mitä muut virifirmat laittavat vastaaviin stageihin.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1

Viesti Kirjoittaja Kaide »

Kyllä muuten näyttää automaatti haukkaavan aika pirusti terävyydestä.

Hmm...tuosta käsikellolla kun vertasin omaan pätkään stage ykkösen jälkeen 120-160 väliä niin sellanen 2 sekkaa nopeemmin menee tonnari nelosvaihteella
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

.... paitsi että wizardi ei tee ihan kaikkea tarpeellista esimerkiksi automaattilaatikoilla varustetuille ng900/og9-3:lle. Niistä kun löytyy ahtojen rajoituskarttoja joita edes jotku kaupalliset virit osaa hoitaa.
Mutta wizardi tekee paremmin käyttökelpoisen ahtopyyntökartan kuin jotku viriputkat.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1

Viesti Kirjoittaja karg »

Kaide kirjoitti:Kyllä muuten näyttää automaatti haukkaavan aika pirusti terävyydestä.

Hmm...tuosta käsikellolla kun vertasin omaan pätkään stage ykkösen jälkeen 120-160 väliä niin sellanen 2 sekkaa nopeemmin menee tonnari nelosvaihteella
Tarvii koittaa joku kerta uusiks, kun on parempi pakoputkisto autossa kiinni (nyt tukkoinen ja ruosteinen vakioputki) ja edellisen vetoon verrattuna +80kg vähemmän painoa kyydissä. Nyt on lisäks ainakin uudet tulpat ja T7-mankkuvena paikallaan. Kyllähän noi automaatit silti taitaa olla laiskempia. Vääntöä on ainakin vähemmän.
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1

Viesti Kirjoittaja karg »

Olipa tuo 120-160 -välikin kiihdytelty ylämäkeen.. Tarvii koittaa seuraavaks vaikka tasasella :?
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1

Viesti Kirjoittaja karg »

Nyt on cabessa Stage2 ja Ferritan 2.5" catback. Autossa oli joku ranetettu putkisto... yhtä kankea katalysaattorista asti ja pönttöjen välillä oleva putki oli väännelty jostain ohuemmasta putkesta (<2"), jotta ei ihme jos se on vähentäny tehoja.. Onpahan nyt ainakin tuo 2.5" koko matkalla.
Vastaa Viestiin