EDIT: nyt on siis Stage2.
NG900 2.0TA Cab + Stage2 (oli ennen Stage1)
NG900 2.0TA Cab + Stage2 (oli ennen Stage1)
Nonni, kyllä tuli cabbeen eloa Stage1:n myötä 
EDIT: nyt on siis Stage2.
EDIT: nyt on siis Stage2.
Viimeksi muokannut karg, Ma Elo 17, 2009 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1
ihanko maksoit ittes kipeeksi vai ihan kellotit ecun jollain?
Nissan Pathfinder 2.5 dci se
Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1
Maksoin sopurahan kaverille, joka ohjelmoi stage1:n T5Suitella. Hyvä tuli.
Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1
Pari vetoa kyseisellä kokoonpanolla:
http://www.youtube.com/watch?v=lLIyqgaInqw
http://www.youtube.com/watch?v=LOhir36TxDA
http://www.youtube.com/watch?v=lLIyqgaInqw
http://www.youtube.com/watch?v=LOhir36TxDA
Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1
Tuossahan se sanottiin että millä "stage 1" on tehty:Pola kirjoitti:minkä "merkkinen" stage tuo on minkä laitoitte?
T5suiten stage wizard osaa muuttaa vakiosoftan stage 1..2.3 softaksi.. Parametrit ovat kutakuinkin keskiarvo siitä, mitä muut virifirmat laittavat vastaaviin stageihin.karg kirjoitti:Maksoin sopurahan kaverille, joka ohjelmoi stage1:n T5Suitella. Hyvä tuli.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1
Kyllä muuten näyttää automaatti haukkaavan aika pirusti terävyydestä.
Hmm...tuosta käsikellolla kun vertasin omaan pätkään stage ykkösen jälkeen 120-160 väliä niin sellanen 2 sekkaa nopeemmin menee tonnari nelosvaihteella
Hmm...tuosta käsikellolla kun vertasin omaan pätkään stage ykkösen jälkeen 120-160 väliä niin sellanen 2 sekkaa nopeemmin menee tonnari nelosvaihteella
Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1
.... paitsi että wizardi ei tee ihan kaikkea tarpeellista esimerkiksi automaattilaatikoilla varustetuille ng900/og9-3:lle. Niistä kun löytyy ahtojen rajoituskarttoja joita edes jotku kaupalliset virit osaa hoitaa.
Mutta wizardi tekee paremmin käyttökelpoisen ahtopyyntökartan kuin jotku viriputkat.
Mutta wizardi tekee paremmin käyttökelpoisen ahtopyyntökartan kuin jotku viriputkat.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1
Tarvii koittaa joku kerta uusiks, kun on parempi pakoputkisto autossa kiinni (nyt tukkoinen ja ruosteinen vakioputki) ja edellisen vetoon verrattuna +80kg vähemmän painoa kyydissä. Nyt on lisäks ainakin uudet tulpat ja T7-mankkuvena paikallaan. Kyllähän noi automaatit silti taitaa olla laiskempia. Vääntöä on ainakin vähemmän.Kaide kirjoitti:Kyllä muuten näyttää automaatti haukkaavan aika pirusti terävyydestä.
Hmm...tuosta käsikellolla kun vertasin omaan pätkään stage ykkösen jälkeen 120-160 väliä niin sellanen 2 sekkaa nopeemmin menee tonnari nelosvaihteella
Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1
Olipa tuo 120-160 -välikin kiihdytelty ylämäkeen.. Tarvii koittaa seuraavaks vaikka tasasella 
Re: NG900 2.0TA Cab + Stage1
Nyt on cabessa Stage2 ja Ferritan 2.5" catback. Autossa oli joku ranetettu putkisto... yhtä kankea katalysaattorista asti ja pönttöjen välillä oleva putki oli väännelty jostain ohuemmasta putkesta (<2"), jotta ei ihme jos se on vähentäny tehoja.. Onpahan nyt ainakin tuo 2.5" koko matkalla.