Coolerin putket letkusta?
Mulla on vähän sama onkelma kun tilasin tänään jo uuden AMW coolerin tohon tulevaan autoon 9-3 -02.
Oli joltain jäänyt hyllyyn lojumaan niin saan sen jo huomenna
ja auton vasta 2 viikon sisään
Putkea pitäis kanssa kehitellä, mutta tohon Tampereen Korja-Kumiin ei ole kun pari kilometriä matkaa jos menis sinne löytöretkelle.
Oli joltain jäänyt hyllyyn lojumaan niin saan sen jo huomenna

Putkea pitäis kanssa kehitellä, mutta tohon Tampereen Korja-Kumiin ei ole kun pari kilometriä matkaa jos menis sinne löytöretkelle.
9-3.1972
Eikö 02 mallissa ole viggen cooleri vakiona ja jos näin on niin se uus käy sinne plug & play.se93tbo kirjoitti:Mulla on vähän sama onkelma kun tilasin tänään jo uuden AMW coolerin tohon tulevaan autoon 9-3 -02.
Oli joltain jäänyt hyllyyn lojumaan niin saan sen jo huomennaja auton vasta 2 viikon sisään
![]()
Hyvä että ostit sen coolerin pois, sillä eihän se ehtinyt pyöriä Maatsin jaloissa kuin keväästä asti. Hinta ei vissiin ollut paha

500whp.net member
500whp.net member
P.s heräsin vaan ja tulin käymään koneella, joku oli kyselly autosta eilen , voi vähän ihmetellä vastaus aikaaVigge kirjoitti:se93tbo kirjoitti:quote]
Eikö 02 mallissa ole viggen cooleri vakiona ja jos näin on niin se uus käy sinne plug & play.
Hyvä että ostit sen coolerin pois, sillä eihän se ehtinyt pyöriä Maatsin jaloissa kuin keväästä asti. Hinta ei vissiin ollut paha

Viimeksi muokannut se93tbo, Ma Syys 27, 2004 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3.1972
-
- "Viggen"
- Viesti:
Löysin Tampereen alihankintamessuilla standin jossa oli silikoniletkuja esillä. Firman nimeä en muista, mutta esittelijä kertoi sen sijaitsevan Juvanmalmilla Espoossa aivan autovahinkokeskuksen vieressä.pade kirjoitti:Kuka pk-seudulla myy tollasta silikonislangiiTarvis mahollisesti pikku pätkät sellasta...
Eikä edes tarvii lavallista ostaa kerralla vaan myyvät niitä myös yksittäin. Tosin paksumpien letkujen lyhin pituus oli 1m
Ei muuta kun korttelia tutkimaan

Professional Motor Kuopiossa tuo vissiin ainakin noita Samcon silikoniletkuja..
http://www.professionalmotor.fi
http://www.professionalmotor.fi
Moikka!
Olen käyttänyt letkuja jatkoissa ja muutenkin vaimentamaan vääntöjä, joita kone aiheuttaa cooleriin. Siinä yx syy, miksi moni parjaa muovipäätyisiä coolereita. Päädyt ei kestä,,,, syynä usein liian lyhyet "sikakaliit"silikoniletkut, jotka eivät riitä joustamaan koneen vääntelyä kovassa kiihdytyksessä ja vääntävät coolerin päädyt irti. Ostin Eto,,,a nimisestä firmasta lähinnä raskaankaluston (Cooler Pipe ) nimistä letkua. On siis nimetty oikein coolerikäyttöön. Kestää myös lämpöä 100astetta,,,jos jollakin enemmän niin olis syytä tehdä jotain asialle
On nyt ollut 30tKm eikä ongelmia,,, jos haluaa muutaväriä,kuin mustaa. kannattaa ensin katsoa muuten konehuonetta, onko se nyt ihan sopivaa.
Olen käyttänyt letkuja jatkoissa ja muutenkin vaimentamaan vääntöjä, joita kone aiheuttaa cooleriin. Siinä yx syy, miksi moni parjaa muovipäätyisiä coolereita. Päädyt ei kestä,,,, syynä usein liian lyhyet "sikakaliit"silikoniletkut, jotka eivät riitä joustamaan koneen vääntelyä kovassa kiihdytyksessä ja vääntävät coolerin päädyt irti. Ostin Eto,,,a nimisestä firmasta lähinnä raskaankaluston (Cooler Pipe ) nimistä letkua. On siis nimetty oikein coolerikäyttöön. Kestää myös lämpöä 100astetta,,,jos jollakin enemmän niin olis syytä tehdä jotain asialle

On nyt ollut 30tKm eikä ongelmia,,, jos haluaa muutaväriä,kuin mustaa. kannattaa ensin katsoa muuten konehuonetta, onko se nyt ihan sopivaa.
Saabismi on sairaus,,, mutta yx parhaimmista taudeista mitä olen kärsinyt.