Coolerin putket letkusta?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Milli
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Milli »

No niin alkohan sitä löytyyn.. :) Pitääpä ens viikolla käydä kyseleen.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
se93tbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Mulla on vähän sama onkelma kun tilasin tänään jo uuden AMW coolerin tohon tulevaan autoon 9-3 -02.
Oli joltain jäänyt hyllyyn lojumaan niin saan sen jo huomenna :lol: ja auton vasta 2 viikon sisään :?
Putkea pitäis kanssa kehitellä, mutta tohon Tampereen Korja-Kumiin ei ole kun pari kilometriä matkaa jos menis sinne löytöretkelle.
9-3.1972
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

se93tbo kirjoitti:Mulla on vähän sama onkelma kun tilasin tänään jo uuden AMW coolerin tohon tulevaan autoon 9-3 -02.
Oli joltain jäänyt hyllyyn lojumaan niin saan sen jo huomenna :lol: ja auton vasta 2 viikon sisään :?
Putkea pitäis kanssa kehitellä, mutta tohon Tampereen Korja-Kumiin ei ole kun pari kilometriä matkaa jos menis sinne löytöretkelle.
Eikö 02 mallissa ole viggen cooleri vakiona ja jos näin on niin se uus käy sinne plug & play.
Hyvä että ostit sen coolerin pois, sillä eihän se ehtinyt pyöriä Maatsin jaloissa kuin keväästä asti. Hinta ei vissiin ollut paha :wink:
500whp.net member
se93tbo
"Hölösuu"

Vigge kirjoitti:
se93tbo kirjoitti:quote]

Eikö 02 mallissa ole viggen cooleri vakiona ja jos näin on niin se uus käy sinne plug & play.
Hyvä että ostit sen coolerin pois, sillä eihän se ehtinyt pyöriä Maatsin jaloissa kuin keväästä asti. Hinta ei vissiin ollut paha :wink:
P.s heräsin vaan ja tulin käymään koneella, joku oli kyselly autosta eilen , voi vähän ihmetellä vastaus aikaa :lol:
Viimeksi muokannut se93tbo, Ma Syys 27, 2004 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3.1972
900S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 900S »

Onko sillä suurtakaan merkitystä, tekeekö nuo coolerin putket 50 vai 60-millisestä putkesta? Lähdöt tuossa tonnarin coolerissa on 60mm, mutta alkuperäiset putket kuitenkin 50 milliä. Eli putki siis periaatteessa supistuu hieman alkuperäisenä.
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
se93tbo
"Hölösuu"

En mä sitä tilaa ollenkaan kun mulla ei ole kuin rajallisesti stegejä käytössä tuossa tomaatissa :oops:
No onnex kelpas kaverille :)
9-3.1972
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Kuka pk-seudulla myy tollasta silikonislangii :D Tarvis mahollisesti pikku pätkät sellasta...
2,3T sport
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

pade kirjoitti:Kuka pk-seudulla myy tollasta silikonislangii :D Tarvis mahollisesti pikku pätkät sellasta...
Löysin Tampereen alihankintamessuilla standin jossa oli silikoniletkuja esillä. Firman nimeä en muista, mutta esittelijä kertoi sen sijaitsevan Juvanmalmilla Espoossa aivan autovahinkokeskuksen vieressä.
Eikä edes tarvii lavallista ostaa kerralla vaan myyvät niitä myös yksittäin. Tosin paksumpien letkujen lyhin pituus oli 1m

Ei muuta kun korttelia tutkimaan :lol:
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Professional Motor Kuopiossa tuo vissiin ainakin noita Samcon silikoniletkuja..

http://www.professionalmotor.fi
saabt8
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja saabt8 »

Moikka!
Olen käyttänyt letkuja jatkoissa ja muutenkin vaimentamaan vääntöjä, joita kone aiheuttaa cooleriin. Siinä yx syy, miksi moni parjaa muovipäätyisiä coolereita. Päädyt ei kestä,,,, syynä usein liian lyhyet "sikakaliit"silikoniletkut, jotka eivät riitä joustamaan koneen vääntelyä kovassa kiihdytyksessä ja vääntävät coolerin päädyt irti. Ostin Eto,,,a nimisestä firmasta lähinnä raskaankaluston (Cooler Pipe ) nimistä letkua. On siis nimetty oikein coolerikäyttöön. Kestää myös lämpöä 100astetta,,,jos jollakin enemmän niin olis syytä tehdä jotain asialle :lol:
On nyt ollut 30tKm eikä ongelmia,,, jos haluaa muutaväriä,kuin mustaa. kannattaa ensin katsoa muuten konehuonetta, onko se nyt ihan sopivaa.
Saabismi on sairaus,,, mutta yx parhaimmista taudeista mitä olen kärsinyt.
Vastaa Viestiin