Garretilta tulleet uudet GTX-sarjan ahtimet keskiluokkaan.
Mitäs olette mieltä, paljonko eroa tulisi olemaan tuotossa & lagissa verrattuna esimerkiksi GT2860RS ja GT3071R ahtimiin.
Ymmärtääkseni nuo olisivat helppo ja näkymätön päivitys potusta ylöspäin.
Lisätietoa esimerkiksi tuolta:
http://www.atpturbo.com/root/releases/r ... 101-1.html
Garrett GTX2863R & GTX2867R
Garrett GTX2863R & GTX2867R
Saab 9-3 2.0t Sport -00 RE85
Re: Garrett GTX2863R & GTX2867R
Täällä on pikkasen isommasta jotain vertailukäppyrää
http://blog.perrinperformance.com/?p=263
Kovasti ovat sitä mieltä että X on paree kun vanha. Mutta niinhän ne autokauppiaatkin sanoo.
http://blog.perrinperformance.com/?p=263
Kovasti ovat sitä mieltä että X on paree kun vanha. Mutta niinhän ne autokauppiaatkin sanoo.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Garrett GTX2863R & GTX2867R
Jossakin oli juttua että toi X-sarja pelaa paremmin kovilla paineilla. Transienteissa hitaampi eli ns. normiaalikiihdytyksessä pelais huonommin kun vakio GT. Eli sitä hyötyä tulee silloin kun vedetään rajusti niin että ollaan koko ajan ns. ahtimen laulualueella.. Mutta ei muuta kun kokeilemaan. GT3071 tiedetään kelpohyrräksiHannu_J kirjoitti:Garretilta tulleet uudet GTX-sarjan ahtimet keskiluokkaan.
Mitäs olette mieltä, paljonko eroa tulisi olemaan tuotossa & lagissa verrattuna esimerkiksi GT2860RS ja GT3071R ahtimiin.
Ymmärtääkseni nuo olisivat helppo ja näkymätön päivitys potusta ylöspäin.
Lisätietoa esimerkiksi tuolta:
http://www.atpturbo.com/root/releases/r ... 101-1.html
varsinkin jos sen saa ulkoisella hukkaportilla.
Re: Garrett GTX2863R & GTX2867R
Onkohan Garrett yrittänyt tehdä köyhän miehen urpoa jolla kilpailisi Borg Warnerin EFR sarjan kanssa. Onhan GTX 28xx sarja halvempi ja istuukin helpommin paikalleen kun on potun kokoinen, mutta tuskin on ominaisuuksiltaan BW EFR 6758 225-400hv, EFR 7064 275-450hv tasoa.
Onkos kukaan vielä saapakseen ruuvannut EFR sarjan ahdinta normi tai jaetulla pakopesällä, olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia asennuksesta ja toiminnasta.
Onkos kukaan vielä saapakseen ruuvannut EFR sarjan ahdinta normi tai jaetulla pakopesällä, olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia asennuksesta ja toiminnasta.
Re: Garrett GTX2863R & GTX2867R
Ko. hyrrien saatuvuus on kait todella heikko, ei ole kai montaa kappaletta koko euroopassa, suomessa tuskin yhtään.testing1 kirjoitti:Onkohan Garrett yrittänyt tehdä köyhän miehen urpoa jolla kilpailisi Borg Warnerin EFR sarjan kanssa. Onhan GTX 28xx sarja halvempi ja istuukin helpommin paikalleen kun on potun kokoinen, mutta tuskin on ominaisuuksiltaan BW EFR 6758 225-400hv, EFR 7064 275-450hv tasoa.
Onkos kukaan vielä saapakseen ruuvannut EFR sarjan ahdinta normi tai jaetulla pakopesällä, olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia asennuksesta ja toiminnasta.
