Garrett GTX2863R & GTX2867R

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Hannu_J
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Touko 31, 2005 21:10

Garrett GTX2863R & GTX2867R

Viesti Kirjoittaja Hannu_J »

Garretilta tulleet uudet GTX-sarjan ahtimet keskiluokkaan.
Mitäs olette mieltä, paljonko eroa tulisi olemaan tuotossa & lagissa verrattuna esimerkiksi GT2860RS ja GT3071R ahtimiin.

Ymmärtääkseni nuo olisivat helppo ja näkymätön päivitys potusta ylöspäin.

Lisätietoa esimerkiksi tuolta:
http://www.atpturbo.com/root/releases/r ... 101-1.html
Saab 9-3 2.0t Sport -00 RE85
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Garrett GTX2863R & GTX2867R

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Täällä on pikkasen isommasta jotain vertailukäppyrää
http://blog.perrinperformance.com/?p=263

Kovasti ovat sitä mieltä että X on paree kun vanha. Mutta niinhän ne autokauppiaatkin sanoo.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: Garrett GTX2863R & GTX2867R

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Hannu_J kirjoitti:Garretilta tulleet uudet GTX-sarjan ahtimet keskiluokkaan.
Mitäs olette mieltä, paljonko eroa tulisi olemaan tuotossa & lagissa verrattuna esimerkiksi GT2860RS ja GT3071R ahtimiin.

Ymmärtääkseni nuo olisivat helppo ja näkymätön päivitys potusta ylöspäin.

Lisätietoa esimerkiksi tuolta:
http://www.atpturbo.com/root/releases/r ... 101-1.html
Jossakin oli juttua että toi X-sarja pelaa paremmin kovilla paineilla. Transienteissa hitaampi eli ns. normiaalikiihdytyksessä pelais huonommin kun vakio GT. Eli sitä hyötyä tulee silloin kun vedetään rajusti niin että ollaan koko ajan ns. ahtimen laulualueella.. Mutta ei muuta kun kokeilemaan. GT3071 tiedetään kelpohyrräksi
varsinkin jos sen saa ulkoisella hukkaportilla.
testing1
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:34

Re: Garrett GTX2863R & GTX2867R

Viesti Kirjoittaja testing1 »

Onkohan Garrett yrittänyt tehdä köyhän miehen urpoa jolla kilpailisi Borg Warnerin EFR sarjan kanssa. Onhan GTX 28xx sarja halvempi ja istuukin helpommin paikalleen kun on potun kokoinen, mutta tuskin on ominaisuuksiltaan BW EFR 6758 225-400hv, EFR 7064 275-450hv tasoa.
Onkos kukaan vielä saapakseen ruuvannut EFR sarjan ahdinta normi tai jaetulla pakopesällä, olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia asennuksesta ja toiminnasta.
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: Garrett GTX2863R & GTX2867R

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

testing1 kirjoitti:Onkohan Garrett yrittänyt tehdä köyhän miehen urpoa jolla kilpailisi Borg Warnerin EFR sarjan kanssa. Onhan GTX 28xx sarja halvempi ja istuukin helpommin paikalleen kun on potun kokoinen, mutta tuskin on ominaisuuksiltaan BW EFR 6758 225-400hv, EFR 7064 275-450hv tasoa.
Onkos kukaan vielä saapakseen ruuvannut EFR sarjan ahdinta normi tai jaetulla pakopesällä, olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia asennuksesta ja toiminnasta.
Ko. hyrrien saatuvuus on kait todella heikko, ei ole kai montaa kappaletta koko euroopassa, suomessa tuskin yhtään. :(
Vastaa Viestiin