Ps. Pahoittelen hitusen epäselvää tekstiä.

Alkuperäisen softan saa VIN:n perusteella kaivettua kovalevyn syövereistä, siihen ei merkkiliikettä tai saabin servereitä tarvita.Pakari kirjoitti:Noista itse tehdyistä harrastajien softista en tiedä että saako alkuperäista softaa talteen mihinkään(ehkä softaajat ja viisaammat voisivat valottaa asiaa). Itse suosittelisin sellaista joka tarjoaa mahdollisuuden alkuperäisen softan talteenottamista varten. Muussa tapauksessa, mikäli haluat palauttaa auton alkuperäiseksi joudut kääntymään merkkiliikkeen, tai sellaisen harrastajan puoleen joka voi hakea Saabilta alkuperäisen softan. Muut viripaketin palikat, kuten suuttimet toimivat alkuperäisoftankin kanssa normaalisti.
Pakari kirjoitti:Näinhän se on. Erittäin hyvä juttu, että on tarjolla muitakin mahdollisuuksia kuin viripajat. Näinollen asiakkaalle jää enemmän varaa valita
itselläni ei ole viripajan softaa, ja olen silti erittäin tyytyväinen. Ja en näe mitään tilannetta missä auto pitäisi softata vakioksi takaisin...Pakari kirjoitti:Näinhän se on. Erittäin hyvä juttu, että on tarjolla muitakin mahdollisuuksia kuin viripajat. Näinollen asiakkaalle jää enemmän varaa valita
Samalla tavalla näin joskus itsekin asian, mutta kun myin auton sain ensin ohjelmoida orkkiksen siihen koska muuten ei tullut kauppoja, siis ne voi tulla vastaan jossain vaiheessa nekin vaatimukset. Mulla oli silloin B.S.R softa joten se oli helppo palata orkkikseen.JaniV kirjoitti: itselläni ei ole viripajan softaa, ja olen silti erittäin tyytyväinen. Ja en näe mitään tilannetta missä auto pitäisi softata vakioksi takaisin...
Noin 150e näkyisi olevan halvimmat purnukat.Pakari kirjoitti:Paljonkohan T8 yksikkö mahtaa maksaa? Äkkisältään autopurkaamoilta katseltuja hintoja 300-450euroa. Ja paljonko maksaa sen naittaminen autoon? plus softan tekijälle palkkio. Näinköhän jäisi merkittävästi esim. alle maptunin tai bsr:n hintojen?