Oli ihan pakko...

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Lukittu
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

93t sport kirjoitti:
Jokke A kirjoitti: Minä kanssa. Muutamankin kerran.
Eestä ja takaa :D;) :oops:
Ainakin kuski kiihtyisi "kulkinetta" nopeammin :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Toi viper vs pyörä on useamminkin kuvattu parivaljakko.
Tossa vähän edellistä linkkiä laimeammat kulkineet mut ei mitään nuhapumppuja sentään...
http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... 846561&n=2
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Tämäkin vanha, mutta hienosti liikkuu 240z kasin ja remmin säestyksellä:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 2148129370
Foxbody turbo
jaarli
"Tuplakaasari"
Viestit: 92
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 21:17
Paikkakunta: Hämeenlinna

niin...

Viesti Kirjoittaja jaarli »

Mun mopo ei hakkaa yhtäkään saab:ia, mutta sen ei oo tarvekaan.. OG900 on hieno auto, mutta... kyllä -60 HD;ssä on enemmäm munaa??? Tai sitten ei... Hopea900:lla tyylillä ja hiljaa, oranssilla HD:lla metelillä ja "tyylillä"... Antaa kaikkien kukkien kukkia, kukkia vaan.... :lol: Kukin ajaa ja tekee tyylillään, ja siitä iso kiitos, ettei moisista tapella... Eihän???
Aja millä ajat, ja Saabilla loput.
(Ajaa dieselillä on kuin panna kortsulla: turvallista ja halpaa, mutta ei kuitenkaan luonnollista)
Defeat
"Hirsch"
Viestit: 729
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 15:14
Paikkakunta: Oulainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Defeat »

Zandmann kirjoitti:Ihan sellainen perussääntö: Autolla* ei pääse prätkää karkuun jos motoristi** on leikissä mukana. Piste.

......

* Vakioauto, tieliikennekelpoinen. Yli 90% Suomen autokannasta käsittävä vekotin

** Kuljettaja joka osaa edes perusasiat, on ajanut jokusen vuoden jo. Ei aloittelija.
Eli tälläkin prätkällä jättää vähintään 90% vakioautoista?
Kuva
Zandmann kirjoitti:
9-5T kirjoitti:Hyvä ettet hämmästy mutta paraskaan kuski ei saa tehotonta pyörää kulkemaan turbo saabin tahdissa. Piste.
Hmm... peruspiikki ottaa satkun mittariinsa reilusti alle 15sec.
0-100km/h 15sec. 8O Hämmästyttävä kiihtyvyys.
Tuohon tuskin pystyy yksikään auto. Ei ainakaan Saab.

:lol:
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.

#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
           Saab 9⁵ 2.3t '00
Tasapaino akseli
"Hölösuu"
Viestit: 1172
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
Paikkakunta: Vieremä

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

PÄRJÄÄ
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Zandmann
"Turbo"
Viestit: 203
Liittynyt: Ti Syys 06, 2005 08:45
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Zandmann »

Juuri näin tämän mielessäni arvelin menevänkin. 8)
Hassua miten pienestä saa ihmiset postailemaan mitä sattuu ja jotkut jopa hivenen kiihdyksissään. No niin, se siitä.

Noissa auto vs. mp-touhuissa on aina muuttujia niin paljon ettei sitä lopputulosta voi kovinkaan usein ennustaa suoralta kädeltä.
- Reaktiot
- Kumpi leikin aloittaa
- Kulkuneuvot
- Uppotukki Tyynellämerellä joka vaikuttaa suoraan syvänmerenkalojen sukupuolielämään ja sitä kautta kumikoiranp*skan kilohintaan Brasiliassa
- Ja se suurin muuttuja: Reiän koko kummankin kuljettajan päässä.

Ja jollekulle, en muista kelle, 1.40 alittaminen Motoparkissa ei vaadi kovinkaan kummoista treenaamista. 1.50 sitten taas sujuu melko rivakasti.

Että näin. Jatkakaa te, minen jaksa. :D

-Janne-
arttu
"Hirsch"
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 22:15

Viesti Kirjoittaja arttu »

"Oli ihan pakko" :)

Muutama viikkotaapäin Haapajärveltä Nivalaan tullessa piti ohitella muutamia autoja tolla isolla rosvolla, kun ajoivat niin hiljaa.
Alinopeus... :wink:
Siinä pörryytellessä pongasin siistin mustan ysitontun edessäpäin. 8)
Siinäpä ajeltiin sitten Nivalaan asti peräkkäin ja hissukseen. Oli ihan pakko jäädä perään roikkumaan.
Ohi menin vasta sitten kun tonttu kääntyi amiksen kohdalta vasemmalle... tunnistaako joku foorumilla?
(Mulla oli mustat kamppeet, hopean värinen kypärä, tummansini/harmaa musta pärrä, savutummenettu matala visiiri, kunnon teharisaundit kun annoin rosvolle hanaa tontun kohdalla...)

Eipä ole ennemin tullut ajateltua, mutta jostain kumman syystä jos tulee yleensä auton perässä ajeltua niin se on Saabbi.
Varmaan elän vielä poliisi Saabien aikaa tai jotain muuta... :lol:

Onko kukaan muu Saabisti-motoristi huomannut vastaavaa?
dq
"Hölösuu"
Viestit: 1085
Liittynyt: Ti Syys 20, 2005 01:24
Paikkakunta: Naantali

Viesti Kirjoittaja dq »

arttu kirjoitti:Eipä ole ennemin tullut ajateltua, mutta jostain kumman syystä jos tulee yleensä auton perässä ajeltua niin se on Saabbi.
Varmaan elän vielä poliisi Saabien aikaa tai jotain muuta... :lol:

Onko kukaan muu Saabisti-motoristi huomannut vastaavaa?
Tokkiisa. Se on hämärä homma ainakin minun kohdalla, kun tulee tuolla autolla useimmiten hissuteltua, ainakin verrattuna mp:llä ajamiseen, niin jos joku tarpeeksi hyväkuntoinen Saab tulee näkökenttään iskee automaattisesti semmoinen "ei o kiire minnekään" -cruisailumoodi päälle. :lol:
JKen
"Hölösuu"
Viestit: 1486
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 13:00
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja JKen »

Zandmann kirjoitti: Noissa auto vs. mp-touhuissa on aina muuttujia niin paljon ettei sitä lopputulosta voi kovinkaan usein ennustaa suoralta kädeltä.
- Reaktiot
- Kumpi leikin aloittaa
- Kulkuneuvot
- Ja se suurin muuttuja: Reiän koko kummankin kuljettajan päässä.
Ja se pito, jos tien pinta on vähänkään märkä, niin aika lailla tien tukkona nuo mopoilijat on, jopa Korsalla ajeltaessa. Kitka on kiva asia.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Kyllä niissä prätkienkin renkaissa on ajateltu pitoa. Ei kummosta ranneliikettä tarvi esim. CBR900:lla niin kyllä vaikka nyt tämä Corsa, saa ihastella kiikareilla takavaloa... ei pahalla mutta fakta :lol: ja kyllä moni muukin auto jää... vaaditaan aika paljon autolta pysyä silloin mukana. Lähdettiin sitten paikaltaan valoista tai 70km/h vauhdista.
Saab 900 2.0t Cab -97
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Eikös tämän jahkailun voisi jo sulkea? Tämä ei tästä edisty mihinkään, ei ainakaan kehittävään suuntaan. Tuloshan on kuitenkin selvä. Eli mun saappi on kaikista nopein! :twisted:
JKen
"Hölösuu"
Viestit: 1486
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 13:00
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja JKen »

Olen edelleen eri mieltä, ei tarvii kummoinen mutka (x- tai y-suuntaan tai molempiin) olla sateella / märällä kelillä, kun kaksipyöräiset tulee takavalo edellä vastaan.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Parempi panna lukkoon, kun tuntuu että toiset puhuu omenoista ja toiset mansikoista... tarkoittaa lähinnä sitä, että välillä vertailua tehdään suoralla tiellä, välillä mutkamäessä, välillä kuoppasella tiellä, toisinaan lähtö on paikaltaan toisinaan motarivauhdista. Joillekkin kyse on vakio pyörä vs. vakio auto, toisille vakio pyörä vs. viri-auto jne jne jne.

Täytyis varmaan aloittaa uusi keskustelu, jonka alussa on määritelty tarkaa mistä puhutaan.
#1730
500whp.net member
Lukittu