

Meneeks toi TD04HL-15T heittämällä ängeen pakosarjaan ja eturööriin T25 tilalle? Okei tehoa tuli lisää, mutta steg-1 softa; muuttuko moottorin luonne muuten? Meinaan vaan kun steg-1 softa lienee kuitenkin optimoitu T25 autoon?
Oliko tää kyseinen nyt tonnari aeron vai 9-3 aeron/viggenin vakiofööni?
Heräsi vaan mielenkiinto kun noita saa enemmän tai vähemmän hyvässä kunnossa olevia ahtimia stcs:n turbotorgetilta toisinaan ihan hyvään hintaan. (sitku T25 menee paskaks, eikä oo hybridiin tms varaa)[/quote]
Menee suoraan paikoilleen mutta pitää olla se 9-3/9-5 aeron fööni jossa pyöreä pakosarjan tulo ahtimeen(reikä siis pyöreä eikä ovaali kuten tonnarin pakosarjassa) vesiputket ei pakollisia tarviit vain uudet 12mm banjon pultit koska mitsussa td04 12mm kierre kun t25:ssa 14mm ja uudet kuparitiivisteprikat noihin kahteen banjoliittimeen. Lisäksi tarviit trionic 7 autojen imuputken koska kiinnitys erilainen(kompressoripesään) kuin t25:ssa maksaa 100e saabilla jonka sahaat poikki alapäästä ja liität orggis kumiputken siihen normaalisti.Myös turbon öljynpaluuputken laippa menee uusiksi 10e. Eli pientä kikkailua

Lisäys kyseiset muutokset koskevat ng900 turboa ja trionic 5 9-3:sta

