![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Meneeks toi TD04HL-15T heittämällä ängeen pakosarjaan ja eturööriin T25 tilalle? Okei tehoa tuli lisää, mutta steg-1 softa; muuttuko moottorin luonne muuten? Meinaan vaan kun steg-1 softa lienee kuitenkin optimoitu T25 autoon?
Oliko tää kyseinen nyt tonnari aeron vai 9-3 aeron/viggenin vakiofööni?
Heräsi vaan mielenkiinto kun noita saa enemmän tai vähemmän hyvässä kunnossa olevia ahtimia stcs:n turbotorgetilta toisinaan ihan hyvään hintaan. (sitku T25 menee paskaks, eikä oo hybridiin tms varaa)[/quote]
Menee suoraan paikoilleen mutta pitää olla se 9-3/9-5 aeron fööni jossa pyöreä pakosarjan tulo ahtimeen(reikä siis pyöreä eikä ovaali kuten tonnarin pakosarjassa) vesiputket ei pakollisia tarviit vain uudet 12mm banjon pultit koska mitsussa td04 12mm kierre kun t25:ssa 14mm ja uudet kuparitiivisteprikat noihin kahteen banjoliittimeen. Lisäksi tarviit trionic 7 autojen imuputken koska kiinnitys erilainen(kompressoripesään) kuin t25:ssa maksaa 100e saabilla jonka sahaat poikki alapäästä ja liität orggis kumiputken siihen normaalisti.Myös turbon öljynpaluuputken laippa menee uusiksi 10e. Eli pientä kikkailua
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Lisäys kyseiset muutokset koskevat ng900 turboa ja trionic 5 9-3:sta
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)