Paljonko virityksillä saatu kiihtyvyyttä?
Joo eihän sitä käytännössä hunttiin asti tietty paikaltaan okei revitetäkään. Toi tonnari on kyllä sellanen tankki että vakioalustalla sutii kyllä taatusti. Onneksi Bilstein/H-R puslineen odottelee allelaittoa
Perä on niin painava et kun polkasee niin kaikki paino siirtyy etypyöriltä taakse. Pitäsköhän rakentaa joku satakilonen etuspoikka 
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8104
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ei pitäisi.saapasi kirjoitti: Pitäsköhän rakentaa joku satakilonen etuspoikka
Ja on kyllä 2.3T tonnarilla aivan turha lähteä liukkaalla kisailemaan kenenkään kanssa liikennevaloista, sutimaanhan se katiska jää, pitoa alkaa löytyä ehkä kolmos-nelosvaihteilla...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
No joo en tarkottanukkaan että talvella kukaan revittelis. Eihän talvella pidä lähetyksissä ku neliveto.V.J.S kirjoitti:Ei pitäisi.saapasi kirjoitti: Pitäsköhän rakentaa joku satakilonen etuspoikka
Ja on kyllä 2.3T tonnarilla aivan turha lähteä liukkaalla kisailemaan kenenkään kanssa liikennevaloista, sutimaanhan se katiska jää, pitoa alkaa löytyä ehkä kolmos-nelosvaihteilla...
-
potkuhousu
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Aikoinaan oli sellainen malli kuin Saab 9-3 Troll R jonka speksit löysin:
280hv / 400Nm
0-100 5,9 sek
0-160 13,3sek
0-200 20,5 sek
huiput rajoitettu 260 kohdalle
auton valmistusmäärä tais olla muutamissa kappaleissa
280hv / 400Nm
0-100 5,9 sek
0-160 13,3sek
0-200 20,5 sek
huiput rajoitettu 260 kohdalle
auton valmistusmäärä tais olla muutamissa kappaleissa
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Heh heh johan tässä mullakin alkaa ikä olee lähes 22v, ja kyllähän se paikoiltaan lähettäminen on ihan hauskaa, mut sutimista se on lähes vakio ng:lläkinsaapasi kirjoitti:Mutta mutta katsokaas kun me nuoremmat alle kolmekymppiset kuskit tykätään leikkiä niissä valoissakin ja meille kun kuitenkin merkitsee enemmän se 0-100 lukema.
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Riippuu vähän nuoresta alle kolmekymppisestä, itselleni ei kyllä merkkaa 0-100 arvo sitten yhtikäs mitään.saapasi kirjoitti: Mutta mutta katsokaas kun me nuoremmat alle kolmekymppiset kuskit tykätään leikkiä niissä valoissakin ja meille kun kuitenkin merkitsee enemmän se 0-100 lukema.
1. Hommaisin nelivetoisen auton
2. opettelisin lähtemään sillä autolla paikaltaan (tärkein tekijä)
3. ...tai hommaisin automaatin
Jos pitäytyisin Saabissa, niin:
1. Opettelisin lähtemään paikaltaan, häviää sekunteja varmasti enemmän kuin yhdelläkään virisetillä (tai sitten se automaatti..)
1. Tekisin alustalle ja renkaille jotain
3. Tekisin välityksille jotain
-
joukolainen
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Itellä 9-5 aerossa hirschin 1 sarja ja Saksassa tuli sen verran katsottua kelloa että ilmoitetut ajat pitää aika hyvin paikkansa, ainut on lähtö, kun on esp, että ei kannata yrittää liikaa. Eli 6,5 0-100 ja 24,2 0-200 eli 17,7 olisi laskennollinen aika 100-200. Tuo 0-200 aika alittui selvästi itellä eli keskikierroksilla selvästi enemmän potkua kuin vakioaerossa ja yli 200 myös kiihtyy paljon paremmin.
Tosin täällä Suomessa ei järkevästi ajatellen ole mitään idistä virittämisessä mutta kun sarja oli mukana niin ei kun ensi kesänä taas Saksaan nauttimaan
ja siskoa katsomaan.
Tosin täällä Suomessa ei järkevästi ajatellen ole mitään idistä virittämisessä mutta kun sarja oli mukana niin ei kun ensi kesänä taas Saksaan nauttimaan
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Kyllähän tuo viri asiansa ajaa.
Aikoinaan vakiolla 0,4bar paineilla sai moottoritien rampista ylämäkeen 40km/h vauhdista just kiihdytettyä neljä päällä tohon normaaliin 140km/h moottoritienopeuteen. Ja nyt tossa samassa kohdassa sama lasti ja lähtönopeus, on vauhtia 210km/h
Eikä paineita ole kuin tuo 1,3bar ja ei sudi kun on tomaatti. 
Ja ikää rapiat 40V
Aikoinaan vakiolla 0,4bar paineilla sai moottoritien rampista ylämäkeen 40km/h vauhdista just kiihdytettyä neljä päällä tohon normaaliin 140km/h moottoritienopeuteen. Ja nyt tossa samassa kohdassa sama lasti ja lähtönopeus, on vauhtia 210km/h
Ja ikää rapiat 40V
Eniten hymyilyttää kun lähtee rampilta joku Tojo kuski takapuskurissa kiinni. Eli se 50-110 kakkosella on mulla eniten käytetty veto. Tuleehan sitä välillä valoistakin lähdettyä rivakammin, varsinkin kun on vieressä eteen kohta kiilausta yrittävä Vulvisti. Vaikka ikä on lähempänä 40 kuin 30, arvostan tuota 0-100 väliäkin, kaiken maailman kiilaajia kun riittää.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
En minä ainakaan ykkösellä poljinta pohjaan tallaa, ihan turhaa, vaikka Maptun Stage 1 ei ahtoja rajoittaiskaan. Kakkosellakin on vähän niin ja näin toisinaan, mukavuuspainotteisella alustalla tuppaa sutimaan, jos reitillä on kaarrosta.
Kyllä itse nautin eniten juurikin kiihdytyksistä 60km/h => kakkosella tai kolmosella. Siinä on sitä voiman tunnetta menossa silloin
Ikää on pari vuotta vajaa 40, kun tuokin asia näemmä otetaan huomioon tässä
Oho, sigu ei kerro autoa, 9-5 2,3t + Maptun mopo 1
Kyllä itse nautin eniten juurikin kiihdytyksistä 60km/h => kakkosella tai kolmosella. Siinä on sitä voiman tunnetta menossa silloin
Ikää on pari vuotta vajaa 40, kun tuokin asia näemmä otetaan huomioon tässä
Oho, sigu ei kerro autoa, 9-5 2,3t + Maptun mopo 1
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8104
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Aivan sama homma vesikelillä kesällä, ykkösellä tai kakkosella on ihan turha antaa lämää isolla tohvelilla, kierrokset pomppaa vaan rajoittajalle ja kilpakaveri, esim. ooppel sorsa 1.0, poistuu horisonttiin.saapasi kirjoitti:No joo en tarkottanukkaan että talvella kukaan revittelis. Eihän talvella pidä lähetyksissä ku neliveto.V.J.S kirjoitti: Ja on kyllä 2.3T tonnarilla aivan turha lähteä liukkaalla kisailemaan kenenkään kanssa liikennevaloista...
Jep, esim. kolmosella 60-160 veto rampilta on aina yhtä kiva, etenkin jos sattuu joku "onneton" roikkuja olemaan takapuskurissa kiihdytyksen alkaessaTermos kirjoitti:Kyllä itse nautin eniten juurikin kiihdytyksistä 60km/h => kakkosella tai kolmosella. Siinä on sitä voiman tunnetta menossa silloin
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
joukolainen
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Siinä nämä uudet vehkeet on hyviä, kun on esp niin saa manuaalillakin aina samanlaisen lähdön ei sudi, yrittää kyllä, mutta jarruilla ja moottorin tehon laskulla hillitään luistoa, voi painaa polkimen pohjaan oli sitten kesä taikka talvi, eikä karkaa luistoihin. Ja napista saa pois päältä, mikäli haluaa.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
Mites muuten rasittaako tuo yhtään automaattilaatikkoa jos tuollaisia 40-> ja 60-> vetoja alkaisi harrastamaan? Toihan on kans sika kivaa just tollanen rampista lähteminen. Ei kai se voi samalla tavalla repiä kuin paikaltaa lähtisi?V.J.S kirjoitti: Jep, esim. kolmosella 60-160 veto rampilta on aina yhtä kiva, etenkin jos sattuu joku "onneton" roikkuja olemaan takapuskurissa kiihdytyksen alkaessa
Kyllä minua tuppasi väkisinkin hymyilyttämään moottoritiellä, kun olin ohittamassa jotain teinihässäkkä Opelia, tais olla manta tjsp. Tais pojat luulla, että heitä ohittamassa oli joku perus iivari saappi, kun yrittivät alkaa kisailemaan...Juusokas kirjoitti:Eniten hymyilyttää kun lähtee rampilta joku Tojo kuski takapuskurissa kiinni.
No, eipä tosiaankaan luulleet kauaa...
Kivaa kun oli kerrankin sitä pitoa...
Saab 99 cc t8 IC APC -78, Saab 9-3t SE -01 (vaimon), V60 D3 -11
EXät: 99 T16 ic Airflow -83, 99 -82, 9-5 Wagon 2,3t -00, 9000 AERO -97, 9000 CS 2,0i -92, 99 -84
EXät: 99 T16 ic Airflow -83, 99 -82, 9-5 Wagon 2,3t -00, 9000 AERO -97, 9000 CS 2,0i -92, 99 -84