laitoin eilen 16" stilauton 4x4:set alle... sopii tuomon saabiin niinku nenä päähän... valitettavasti renkaat on peräisin tonnarista, ja siksi hiukan liian isot...
muokkaantuu se takapuskuri oikeaan muotoon... siis niiltä osin kun se on sielä pyöränkotelossa...
onko kellään kokemusta akselin siirrosta...??
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
No voi Venäjä! Toihan on muutenkin ihan sairaan nätti Saabas!
Oletko maalannut sen, vai onko tosiaan säilynyt noin hyvin?
Mikä vuosimalli ja paljonko kilometrejä?
Joo on se maalattu subarun 389 Blue mica matallic on väri!
Vuosimalli on -92 ja kilometrejä 312000.
Putki on ite tehty simonssi!
Jos kiinnostaa nii tuossa on vielä sisustan kuva!
[/url]
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
Vanteet on Stilauton 17"/7,5", et 35 ja renkaat 215/45-17. Tiukkaa tekee mutta sopivat juuri ja juuri pyörimään. Eivät tule takaa koteloista yli, vaikka kuvassa siltä näyttääkin. Saavat olla tuossa combissa sen aikaa, kunnes saan tuon allekirjoituksen C:n liikenteeseen.
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
Nuo 17" vanteet vaativat sen 40- sarjalaisen nakin vähintään, ettei tule isossa töyssyssä pohjakosketusta. Ainakin silloin jos on madallus-satsi.
Omassa on näin ja toimii hyvin...
Make kirjoitti:Siis onko tuo ylläoleva saabi tuo sama kuin tuo tumman sininen? Vai mitäkä?
Jos tota mun laittamaa kuvaa ihmettelet, niin ei oo sama. Lykkäsin sen vaan tähän samaan lirpakkeeseen näytille, kun sattu silmiin.
Menikö sulla noi 7,5 tuumaset heittämällä alle? Joku mulle sanoi, että 7" on maksimi, mikä satkun alle menee
Aika rauhallisesti pitää ajella, ettei ota kiinni. Jousi on edessä lähimpä parin millin päässä, jos kääntää ratin ihan linkkuun niin ottaa vähän kiinni. Takana ei ole ongelmia, tiedä sitten kuormattuna.
9-3 sc 1,9 tid -08
Dodge Dart Custom -70
Chevy van -98
Mulla tonnarissa Advanti S326 205/55/16" ofset 20.
Komeat on vanteet,mutta tuo ofset on liian pieni. Tulevat hiukan liikaa ulospäin, herkemmin "hakee" ja terävässä kuopassa raapasee jonnekkin .Autossa orgis alusta...iskaritkaan eivät enää ykköstä.