Virityksen järkevyys ?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

No mulle virittämisestä on tullut ainakin harrastus.Ja en kyllä ole aikeissa lopettaa vielä piiitkäään aikaan. :lol: Ens kesän tavoitteet on tuolla 350hv.. 8O :lol: Jos talven aikana sais paalua sen verran että hommais puuttuvat palikat.. Elikkä jokainen tekee rahoillaan ja autoillaan mitä tykkäävät!! :twisted:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Re: Virityksen järkevyys ?

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Turbojubilee kirjoitti: Kyllähän vakioturbollakin suurin osa muista autoista, esim. ohituksissa jää kaus taakse !
Eikä pidä paikkaansa, ainakin kerran Lahden motarilla kaksi punaista pirssiä katosi kun pieru Saharaan, vaikka polki kuinka turbo-saappia...toista ajoi sellainen väsähtänyt, silmalasipäinen ja toista en ehtinyt näkemään kun meni niin kovaa...

Onhan sitä muutakin turhaa...
...esimerkiksi käyttämätön vetokoukku. Mitä sillä tekee jos sitä ei käytetä :?:
Turbojubilee
"Ruisku"
Viestit: 145
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 23:01
Paikkakunta: alaviN

Virityksestä vielä !

Viesti Kirjoittaja Turbojubilee »

:lol: :lol: :lol: Voi teitä...tuo kysymykseni oli vain eräänlainen kysymys varsinkin itelleni, koska euroja on palanut jo niin s..ta..sti tohon Saabbaaseeni ! Okei onhan se nyt hieman kulkevampi kuin ennen viriboxia, mutta suurtakaan eroa entiseen en ole huomannut ! En toki tarkoittanut muiden Saab virityksiä, saahan jokainen kuluttaa euronsa mihin haluaa...joten SORI älkää nyt suuttuko ! On näillä sivuilla muitakin ihmejuttuja saanut lukea :roll:
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
SledgeHammer
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
Paikkakunta: Västra Götaland
Viesti:

Re: Virityksestä vielä !

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

Turbojubilee kirjoitti::lol: :lol: :lol: Voi teitä...tuo kysymykseni oli vain eräänlainen kysymys varsinkin itelleni, koska euroja on palanut jo niin s..ta..sti tohon Saabbaaseeni ! Okei onhan se nyt hieman kulkevampi kuin ennen viriboxia, mutta suurtakaan eroa entiseen en ole huomannut ! En toki tarkoittanut muiden Saab virityksiä, saahan jokainen kuluttaa euronsa mihin haluaa...joten SORI älkää nyt suuttuko ! On näillä sivuilla muitakin ihmejuttuja saanut lukea :roll:
Totta, saabismihan on sairaus eli ei ole mikään ihme jos vähän outoja juttuja lukee täältä :lol:
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Se vaan on niin mukavaa kun on "ja vielä tomaatti" :lol:
9-3.1972
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Re: Virityksen järkevyys ?

Viesti Kirjoittaja Hallu »

tevisu kirjoitti:
Turbojubilee kirjoitti: Kyllähän vakioturbollakin suurin osa muista autoista, esim. ohituksissa jää kaus taakse !
Eikä pidä paikkaansa, ainakin kerran Lahden motarilla kaksi punaista pirssiä katosi kun pieru Saharaan, vaikka polki kuinka turbo-saappia...toista ajoi sellainen väsähtänyt, silmalasipäinen ja toista en ehtinyt näkemään kun meni niin kovaa...

Onhan sitä muutakin turhaa...
...esimerkiksi käyttämätön vetokoukku. Mitä sillä tekee jos sitä ei käytetä :?:
Sattanan poijjaat, pitäs piiskaa antaa moisille pärinä-pojille :x :P
Varsinkin se rillipäinen väsähtänny rehevä poikamies on sitte tavallinen nolla, perin nolo tapaus :wink:
Se toinen hunsvotti onkin eri maata, on kuulemma kova urheileekin, ihan gore-tex puvussa liikkuu kodin ja postilaatikon väliä, lähes ripein askelin :D

Niin, onhan mullakin monta vosua "lähes käyttämättömänä" eri puolilla suomen niemee, ihan vaan varuilta :wink: ...sillä koskaan ei tiedä koska tulee tarve :D
Hyvä kait se olis olla se vetokoukkukin ihan vaan varalla... :P
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
koppsa
"Aero"
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 17:31
Paikkakunta: Hollolan ja Kärkölän välimaastossa

Re: Virityksen järkevyys ?

Viesti Kirjoittaja koppsa »

93t sport kirjoitti: Varsinkin se rillipäinen väsähtänny rehevä poikamies on sitte tavallinen nolla, perin nolo tapaus :wink:
En mä nyt nollaksi menisi sanomaan mut näkisittepä kun mies koittaa vongata Tuuliharjan myyjää :lol:
Se toinen hunsvotti onkin eri maata, on kuulemma kova urheileekin, ihan gore-tex puvussa liikkuu kodin ja postilaatikon väliä, lähes ripein askelin :D
Sen takia se toinen onkin niin komea ja hyvännäköinen. Sitäpaitsi pukkaajathan pitävät aina kunnostaan huolta 8O :lol:
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
öljysormi
"Aero"
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Elo 18, 2003 17:38

Viesti Kirjoittaja öljysormi »

kyllähän turbosaabeja täytyy virittää, senhän takia sielä se puhallin on..
eikä vakiolla enää nykypäivänä kerkeä, "melkein" joka kylällä on ladoja, kosfordeja, takatuupparivolvoja, dieselimersuja ym. 300-500hv:n trimmissä.
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg
Vastaa Viestiin