Virityksen järkevyys ?
No mulle virittämisestä on tullut ainakin harrastus.Ja en kyllä ole aikeissa lopettaa vielä piiitkäään aikaan.
Ens kesän tavoitteet on tuolla 350hv..
Jos talven aikana sais paalua sen verran että hommais puuttuvat palikat.. Elikkä jokainen tekee rahoillaan ja autoillaan mitä tykkäävät!! 
Saab 9-5 2.0t XWD -11, Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Re: Virityksen järkevyys ?
Eikä pidä paikkaansa, ainakin kerran Lahden motarilla kaksi punaista pirssiä katosi kun pieru Saharaan, vaikka polki kuinka turbo-saappia...toista ajoi sellainen väsähtänyt, silmalasipäinen ja toista en ehtinyt näkemään kun meni niin kovaa...Turbojubilee kirjoitti: Kyllähän vakioturbollakin suurin osa muista autoista, esim. ohituksissa jää kaus taakse !
Onhan sitä muutakin turhaa...
...esimerkiksi käyttämätön vetokoukku. Mitä sillä tekee jos sitä ei käytetä
-
Turbojubilee
- "Ruisku"
- Viestit: 145
- Liittynyt: To Tammi 22, 2004 23:01
- Paikkakunta: alaviN
Virityksestä vielä !
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
-
SledgeHammer
- "Hirsch"
- Viestit: 733
- Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
- Paikkakunta: Västra Götaland
- Viesti:
Re: Virityksestä vielä !
Totta, saabismihan on sairaus eli ei ole mikään ihme jos vähän outoja juttuja lukee täältäTurbojubilee kirjoitti:![]()
![]()
Voi teitä...tuo kysymykseni oli vain eräänlainen kysymys varsinkin itelleni, koska euroja on palanut jo niin s..ta..sti tohon Saabbaaseeni ! Okei onhan se nyt hieman kulkevampi kuin ennen viriboxia, mutta suurtakaan eroa entiseen en ole huomannut ! En toki tarkoittanut muiden Saab virityksiä, saahan jokainen kuluttaa euronsa mihin haluaa...joten SORI älkää nyt suuttuko ! On näillä sivuilla muitakin ihmejuttuja saanut lukea
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
Re: Virityksen järkevyys ?
Sattanan poijjaat, pitäs piiskaa antaa moisille pärinä-pojilletevisu kirjoitti:Eikä pidä paikkaansa, ainakin kerran Lahden motarilla kaksi punaista pirssiä katosi kun pieru Saharaan, vaikka polki kuinka turbo-saappia...toista ajoi sellainen väsähtänyt, silmalasipäinen ja toista en ehtinyt näkemään kun meni niin kovaa...Turbojubilee kirjoitti: Kyllähän vakioturbollakin suurin osa muista autoista, esim. ohituksissa jää kaus taakse !
Onhan sitä muutakin turhaa...
...esimerkiksi käyttämätön vetokoukku. Mitä sillä tekee jos sitä ei käytetä
Varsinkin se rillipäinen väsähtänny rehevä poikamies on sitte tavallinen nolla, perin nolo tapaus
Se toinen hunsvotti onkin eri maata, on kuulemma kova urheileekin, ihan gore-tex puvussa liikkuu kodin ja postilaatikon väliä, lähes ripein askelin
Niin, onhan mullakin monta vosua "lähes käyttämättömänä" eri puolilla suomen niemee, ihan vaan varuilta
Hyvä kait se olis olla se vetokoukkukin ihan vaan varalla...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
koppsa
- "Aero"
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 17:31
- Paikkakunta: Hollolan ja Kärkölän välimaastossa
Re: Virityksen järkevyys ?
En mä nyt nollaksi menisi sanomaan mut näkisittepä kun mies koittaa vongata Tuuliharjan myyjää93t sport kirjoitti: Varsinkin se rillipäinen väsähtänny rehevä poikamies on sitte tavallinen nolla, perin nolo tapaus![]()
Sen takia se toinen onkin niin komea ja hyvännäköinen. Sitäpaitsi pukkaajathan pitävät aina kunnostaan huoltaSe toinen hunsvotti onkin eri maata, on kuulemma kova urheileekin, ihan gore-tex puvussa liikkuu kodin ja postilaatikon väliä, lähes ripein askelin![]()
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08