By-Pass tuning
-
- "Aero"
- Viestit: 465
- Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
- Paikkakunta: Turku
hopea 9000 oulusta
moro
se mopon ilmanputsari löyty Taisto Hirvonen Oy:stä.Makso noin 16eur. Kysele paikallisesta mopoliikkeestä.Tulppa imuputkeen löyty Fiat Ducaton öljypropusta.Hyvin on toiminut SP steg 1:n kanssa
se mopon ilmanputsari löyty Taisto Hirvonen Oy:stä.Makso noin 16eur. Kysele paikallisesta mopoliikkeestä.Tulppa imuputkeen löyty Fiat Ducaton öljypropusta.Hyvin on toiminut SP steg 1:n kanssa
9000cst kirjoitti:Ei ole ilmamassamittaria kuten signaturesta näkee että omistan vm98 tontun jossa on map tai maf kumpi se nyt onkaan imusarjassa kiinni. AIkaisemmin olen tiedustellut sporttifilttereiden ja open free air kittien laitaa ja tulin siihen tulokseen että pysyn orkkis suotimessa ja kotelossa ... mutta kiitos tarjouksesta....peinu kirjoitti:Jos autossa on ilmamassamittari niin tuo viritelmä ei toimi. Muuten toimii ilman vaikutusta turboon. Tai siis kai tuo päästää paineet pois painepuolelta nopeammin kuin letkun kanssa, joten jää turbo paremmin pyörimään vaihdetta vaihtaessa tai kaasua höllätessä. Tiedä sitten paljonko tuolla on vaikutusta muuta kun mageisiin ääniin![]()
Mulla muuten sattuu olemaan tommonen setti kaupan. J&R sininen suodatin + sininen alumiinitulppa.
Re: hopea 9000 oulusta
pete68 kirjoitti:moro
se mopon ilmanputsari löyty Taisto Hirvonen Oy:stä.Makso noin 16eur. Kysele paikallisesta mopoliikkeestä.Tulppa imuputkeen löyty Fiat Ducaton öljypropusta.Hyvin on toiminut SP steg 1:n kanssa
Moro, kävinpä taistolta hakemassa mopon ilman putsarin 12,50? ja pulttasin dumppiin kiinni. Sitten joku ihmeen iso pultti kiristimellä kiinni ahtimelle menevään putkeen. Hyvin Bihizee ja tupzauttelee

Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Pelle peloton päivää
Itse päätin kokeilla og900:n t8:n tuota värkkäystä.
Jostain luin, että filsupatentti ei toimi ilmamäärämittareilla olevissa autoissa.
Mullakun ei ollut tehdasasennuksena minkäänlaista by-bassia niin pittää ensin kokeilla tuota suhisevaa versiota, mutta jos ei ala kunnolla pelittämään niin pitää rakentaa se paluuhaara imuputkeen.
Tyhjäkäynnin pitää ihan hyvin, mutta aavistuksen tyhjäkäynnin yläpuolella meinaa joskus nykiä (yläkierroksilla huoleton).
Kokeilin eripaikkaan haarotusta bybassille niin auto ei edes pysynyt käynnissä.
Jos löytyisi hyvä paikka alipaineletkun haaralle niin voisi jopa toimia kunnolla
Halpa "dumppi" kaikenkaikkiaan , kun ei mennyt koko projektiin kuin 50e rahaa ja kivat pihinät kaupanpäälle


Itse päätin kokeilla og900:n t8:n tuota värkkäystä.
Jostain luin, että filsupatentti ei toimi ilmamäärämittareilla olevissa autoissa.
Mullakun ei ollut tehdasasennuksena minkäänlaista by-bassia niin pittää ensin kokeilla tuota suhisevaa versiota, mutta jos ei ala kunnolla pelittämään niin pitää rakentaa se paluuhaara imuputkeen.
Tyhjäkäynnin pitää ihan hyvin, mutta aavistuksen tyhjäkäynnin yläpuolella meinaa joskus nykiä (yläkierroksilla huoleton).
Kokeilin eripaikkaan haarotusta bybassille niin auto ei edes pysynyt käynnissä.
Jos löytyisi hyvä paikka alipaineletkun haaralle niin voisi jopa toimia kunnolla


Halpa "dumppi" kaikenkaikkiaan , kun ei mennyt koko projektiin kuin 50e rahaa ja kivat pihinät kaupanpäälle

