Voi helevata teijän kanssa.93t sport kirjoitti:Ai ai, oli se helppoo ja joutuistaa AMWorksin kanssa...
Mutta ei suolaa haavoihin, sorry
PS. Siellä "se" kurkkii kuvassa
VÄLIJÄÄHDYTTIMEN KIMPPATILAUS
Milli kirjoitti:Voi helevata teijän kanssa.93t sport kirjoitti:Ai ai, oli se helppoo ja joutuistaa AMWorksin kanssa...
Mutta ei suolaa haavoihin, sorry
PS. Siellä "se" kurkkii kuvassa
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
-
2,3T sport
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
-
2,3T sport
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Kirjoitan vielä lyhyesti...
Coolereiden kiinnityspisteet vaativat vielä mitoituksen tarkentamista joka tehdään ylihuomenna (ke). Mä sain oman coolerini väännettyä paikoilleen tollaisenaankin, mutta mulla olikin mahdollisuus itse tehdä kaksi pientä alumiinikannaketta ilmastoinninkennon kiinnitystä varten.
Mutta itse cooleri toimii niinkuin odotinkin
Aiemmin kun pakosarjan on hehkuttanut täysin punaiseksi niin alumiinisen imuputkeen (Coolerin ja kaasuläppäkotelon välissä) ei ole tarvinnut pahemmin paljain käsin koskea.
Nyt imuputki pysyy jääkylmänä
Ahdot nousee tasaisemmin ja käyvät aiempaa ylempänä. Ilmeisesti "tulpan" puuttuminen antaa ahtojen nousta niin paljon nopeammin, että softa ei ehdi rajata ahtoja välittömästi.
Nimim. a9e0r0o0 kertoi samasta havainnosta. Meillä molemmilla SP:n steg3 ja kone B234R. (tilanne VOI olla toinen esim.Maptunin muokkaamalla softalla tai Garrettin ahtimella).
Mielestäni vedon alkaminen on myös tasaisempi eikä pienillä kierroksilla ahtojen nousua tarvitse odottaa yhtä paljon kuin vakiokuulerilla.
Ilman kellotuksiakin tekisi mieli väittää, että muutosta ei ole vain kierrosten keskialueella vaan myös maksimiteho on parantunut
Coolereiden kiinnityspisteet vaativat vielä mitoituksen tarkentamista joka tehdään ylihuomenna (ke). Mä sain oman coolerini väännettyä paikoilleen tollaisenaankin, mutta mulla olikin mahdollisuus itse tehdä kaksi pientä alumiinikannaketta ilmastoinninkennon kiinnitystä varten.
Mutta itse cooleri toimii niinkuin odotinkin
Aiemmin kun pakosarjan on hehkuttanut täysin punaiseksi niin alumiinisen imuputkeen (Coolerin ja kaasuläppäkotelon välissä) ei ole tarvinnut pahemmin paljain käsin koskea.
Nyt imuputki pysyy jääkylmänä
Ahdot nousee tasaisemmin ja käyvät aiempaa ylempänä. Ilmeisesti "tulpan" puuttuminen antaa ahtojen nousta niin paljon nopeammin, että softa ei ehdi rajata ahtoja välittömästi.
Nimim. a9e0r0o0 kertoi samasta havainnosta. Meillä molemmilla SP:n steg3 ja kone B234R. (tilanne VOI olla toinen esim.Maptunin muokkaamalla softalla tai Garrettin ahtimella).
Mielestäni vedon alkaminen on myös tasaisempi eikä pienillä kierroksilla ahtojen nousua tarvitse odottaa yhtä paljon kuin vakiokuulerilla.
Ilman kellotuksiakin tekisi mieli väittää, että muutosta ei ole vain kierrosten keskialueella vaan myös maksimiteho on parantunut
Odotus...
Onko mitään uutta kuulunu coolereista? Joko alkaa olla muillekin kennoa valmiina tai koska niitä mahdollisesti on valmistumassa?
Mulle ei sitten tullut laisinkaan mitään etumaksulaskua, mutta toivottavasti coolerin saan kuitenkin...
Mulle ei sitten tullut laisinkaan mitään etumaksulaskua, mutta toivottavasti coolerin saan kuitenkin...
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
#1856
Voishan sitä tilata vaikka jonkun virisatsin vuoden 2007 9-5 aeroon jos sellasen joskus ostaato4 kirjoitti:Mitäs tilataan seuraavaks kimpassa? Eli nyt jos laitetaan jotain tilaukseen, niin samalla vauhdilla voisi olla tavarat kotona jo vuoden päästä.
Niin ja tietysti siihen sopivan välijäähdyttimen...
9-5 Aero Wagon Hirsch -05 208/400 (KA)
#1856
#1856
-
2,3T sport
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Nyt autoani/cooleriani on tutkittu sen verran, että loppujen coolerien kasaus pitäisi sujua vielä paremmin. Ketkäs tilaajista haluavat asentaa coolerinsa nyt helmikuun alussa? Tekstiä tähän ketjuun tai YV:nä mulle. Repo olisi toimittamassa 3:lle kiireisimmälle kennot ens viikolla.
Toi kysymys voi kuulostaa siksi tyhmältä kun noita coolereita on jo odoteltu aika kauan, mutta jotkut tilaajista ovat laittaneet mulle viestiä, etteivät finanssi-syistä halua cooleriaan (lue laskuaan) vielä helmikuun aikana.
Pieni varoituksen sana... Tää ei ole nyt fakta-tietoa mut ainakin MAP:lla varustetut autot saattavat saada uuden coolerin tähden enemmän ilmaa kuin Trionic tietää, joten kovilla ahdoilla kone voi päästä laihalle.
Ainakaan mun autossa sytytystulppien keskielektrodit on eivät ole edellisten n.4vuoden aikana olleet valkoiset, mut nyt ovat.
Itse meinaan katsoa jos saan bensapaineen nostolla apua tilanteeseen.
Ostin Repolta tollasen AMW:n tekeleen sinisenä
http://www.amworks.com/irtokannet.htm
En ole vielä asentanut tuota kantta, mut teen sen pikapuoliin ja voin kirjoitella tosta projektista mikäli aihe jotakuta kiinnostaa...
P.S. ton kannen ja mukana tulevien parin ruuvin ja pop-niitin yhteishinta, 75euroa, on aika suolainen, mutta ei toi 3,8barin paineensäädin ihan ilmainen ole Maptunillakaan http://www.maptun.com/webshop/shop_info ... tegori=271
Toi kysymys voi kuulostaa siksi tyhmältä kun noita coolereita on jo odoteltu aika kauan, mutta jotkut tilaajista ovat laittaneet mulle viestiä, etteivät finanssi-syistä halua cooleriaan (lue laskuaan) vielä helmikuun aikana.
Pieni varoituksen sana... Tää ei ole nyt fakta-tietoa mut ainakin MAP:lla varustetut autot saattavat saada uuden coolerin tähden enemmän ilmaa kuin Trionic tietää, joten kovilla ahdoilla kone voi päästä laihalle.
Ainakaan mun autossa sytytystulppien keskielektrodit on eivät ole edellisten n.4vuoden aikana olleet valkoiset, mut nyt ovat.
Itse meinaan katsoa jos saan bensapaineen nostolla apua tilanteeseen.
Ostin Repolta tollasen AMW:n tekeleen sinisenä
http://www.amworks.com/irtokannet.htm
En ole vielä asentanut tuota kantta, mut teen sen pikapuoliin ja voin kirjoitella tosta projektista mikäli aihe jotakuta kiinnostaa...
P.S. ton kannen ja mukana tulevien parin ruuvin ja pop-niitin yhteishinta, 75euroa, on aika suolainen, mutta ei toi 3,8barin paineensäädin ihan ilmainen ole Maptunillakaan http://www.maptun.com/webshop/shop_info ... tegori=271
2,3T sport kirjoitti:Nyt autoani/cooleriani on tutkittu sen verran, että loppujen coolerien kasaus pitäisi sujua vielä paremmin. Ketkäs tilaajista haluavat asentaa coolerinsa nyt helmikuun alussa? Tekstiä tähän ketjuun tai YV:nä mulle. Repo olisi toimittamassa 3:lle kiireisimmälle kennot ens viikolla.
Toi kysymys voi kuulostaa siksi tyhmältä kun noita coolereita on jo odoteltu aika kauan, mutta jotkut tilaajista ovat laittaneet mulle viestiä, etteivät finanssi-syistä halua cooleriaan (lue laskuaan) vielä helmikuun aikana.
Pieni varoituksen sana... Tää ei ole nyt fakta-tietoa mut ainakin MAP:lla varustetut autot saattavat saada uuden coolerin tähden enemmän ilmaa kuin Trionic tietää, joten kovilla ahdoilla kone voi päästä laihalle.
Ainakaan mun autossa sytytystulppien keskielektrodit on eivät ole edellisten n.4vuoden aikana olleet valkoiset, mut nyt ovat.
Itse meinaan katsoa jos saan bensapaineen nostolla apua tilanteeseen.
Ostin Repolta tollasen AMW:n tekeleen sinisenä
http://www.amworks.com/irtokannet.htm
En ole vielä asentanut tuota kantta, mut teen sen pikapuoliin ja voin kirjoitella tosta projektista mikäli aihe jotakuta kiinnostaa...
P.S. ton kannen ja mukana tulevien parin ruuvin ja pop-niitin yhteishinta, 75euroa, on aika suolainen, mutta ei toi 3,8barin paineensäädin ihan ilmainen ole Maptunillakaan http://www.maptun.com/webshop/shop_info ... tegori=271
Jahuu, tästä tuleekin vielä kallis leikki....
T5 adaptoituu tiettyyn rajaa asti TB:n lämpöanturin perustella, mutta eri asia erikseen on VE:n muutos kokonaisuuden kannalta. Suosittelen tarkistamaan asia, ennen kuin paukkuu.2,3T sport kirjoitti:Pieni varoituksen sana... Tää ei ole nyt fakta-tietoa mut ainakin MAP:lla varustetut autot saattavat saada uuden coolerin tähden enemmän ilmaa kuin Trionic tietää, joten kovilla ahdoilla kone voi päästä laihalle.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Saisko vielä suomeks...Vigge kirjoitti:T5 adaptoituu tiettyyn rajaa asti TB:n lämpöanturin perustella, mutta eri asia erikseen on VE:n muutos kokonaisuuden kannalta. Suosittelen tarkistamaan asia, ennen kuin paukkuu.2,3T sport kirjoitti:Pieni varoituksen sana... Tää ei ole nyt fakta-tietoa mut ainakin MAP:lla varustetut autot saattavat saada uuden coolerin tähden enemmän ilmaa kuin Trionic tietää, joten kovilla ahdoilla kone voi päästä laihalle.
Luulis että tilanne on kesällä toinen kun ilmastoinnin kenno hehkuu edessä ja ilma on muutenkin lämpösempää.