Voi helevata teijän kanssa.93t sport kirjoitti:Ai ai, oli se helppoo ja joutuistaa AMWorksin kanssa...
Mutta ei suolaa haavoihin, sorry
PS. Siellä "se" kurkkii kuvassa

Milli kirjoitti:Voi helevata teijän kanssa.93t sport kirjoitti:Ai ai, oli se helppoo ja joutuistaa AMWorksin kanssa...
Mutta ei suolaa haavoihin, sorry
PS. Siellä "se" kurkkii kuvassa
Voishan sitä tilata vaikka jonkun virisatsin vuoden 2007 9-5 aeroon jos sellasen joskus ostaato4 kirjoitti:Mitäs tilataan seuraavaks kimpassa? Eli nyt jos laitetaan jotain tilaukseen, niin samalla vauhdilla voisi olla tavarat kotona jo vuoden päästä.
2,3T sport kirjoitti:Nyt autoani/cooleriani on tutkittu sen verran, että loppujen coolerien kasaus pitäisi sujua vielä paremmin. Ketkäs tilaajista haluavat asentaa coolerinsa nyt helmikuun alussa? Tekstiä tähän ketjuun tai YV:nä mulle. Repo olisi toimittamassa 3:lle kiireisimmälle kennot ens viikolla.
Toi kysymys voi kuulostaa siksi tyhmältä kun noita coolereita on jo odoteltu aika kauan, mutta jotkut tilaajista ovat laittaneet mulle viestiä, etteivät finanssi-syistä halua cooleriaan (lue laskuaan) vielä helmikuun aikana.
Pieni varoituksen sana... Tää ei ole nyt fakta-tietoa mut ainakin MAP:lla varustetut autot saattavat saada uuden coolerin tähden enemmän ilmaa kuin Trionic tietää, joten kovilla ahdoilla kone voi päästä laihalle.
Ainakaan mun autossa sytytystulppien keskielektrodit on eivät ole edellisten n.4vuoden aikana olleet valkoiset, mut nyt ovat.
Itse meinaan katsoa jos saan bensapaineen nostolla apua tilanteeseen.
Ostin Repolta tollasen AMW:n tekeleen sinisenä
http://www.amworks.com/irtokannet.htm
En ole vielä asentanut tuota kantta, mut teen sen pikapuoliin ja voin kirjoitella tosta projektista mikäli aihe jotakuta kiinnostaa...
P.S. ton kannen ja mukana tulevien parin ruuvin ja pop-niitin yhteishinta, 75euroa, on aika suolainen, mutta ei toi 3,8barin paineensäädin ihan ilmainen ole Maptunillakaan http://www.maptun.com/webshop/shop_info ... tegori=271
T5 adaptoituu tiettyyn rajaa asti TB:n lämpöanturin perustella, mutta eri asia erikseen on VE:n muutos kokonaisuuden kannalta. Suosittelen tarkistamaan asia, ennen kuin paukkuu.2,3T sport kirjoitti:Pieni varoituksen sana... Tää ei ole nyt fakta-tietoa mut ainakin MAP:lla varustetut autot saattavat saada uuden coolerin tähden enemmän ilmaa kuin Trionic tietää, joten kovilla ahdoilla kone voi päästä laihalle.
Saisko vielä suomeks...Vigge kirjoitti:T5 adaptoituu tiettyyn rajaa asti TB:n lämpöanturin perustella, mutta eri asia erikseen on VE:n muutos kokonaisuuden kannalta. Suosittelen tarkistamaan asia, ennen kuin paukkuu.2,3T sport kirjoitti:Pieni varoituksen sana... Tää ei ole nyt fakta-tietoa mut ainakin MAP:lla varustetut autot saattavat saada uuden coolerin tähden enemmän ilmaa kuin Trionic tietää, joten kovilla ahdoilla kone voi päästä laihalle.