Onko kiinnostusta coolerien kimppatilaukseen?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Jos on ilmastointi tonnarissa niin max 60mm paksu kenno mahtuu. Tietenkin jos on viitseliäisyyttä niin vaihtaa ilmastoinnin kennon ja coolerin paikkaa..

Siksihän meillä veny "hieman" lisää edellinen kimppatilaus koska oikean kokosen kennon(52mm) hommaamiseen meni aikaa niin perkeleesti.

En tiiä miten nykyään saa noita ohuempia kennoja.. :roll:
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

eiköhän se ilmastoinnin kenno lennä tuolta kokonaan pois mikäli alan tohon coolerinvaihto rojektiin nytten...varsinkin ku se on paskana..! Eiköhän sinne sitten mahdu vaikka se 100mm paksu kenno :wink:
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
HARTSA
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 15:29
Paikkakunta: toholampi

Viesti Kirjoittaja HARTSA »

ainahan kaikki saabi sälä kiinnostaa...jos hinta on alle 300e ja cuuleri mahtuu
"ilmarin" viereen "heittämällä... :?
sitten voisi harkita asiaa.
eihän sitä passaa kauppakassia "raiskata".. kyllä sen cuulerin pitää mahtua vakio paikkaan ilman (väkivaltaa) muutoksia.

Onkos muuten kokemuksia virivelhoilla talvipakkasilla "isoncuulerin" käytöstä?? jäähtyykö/jäätyykö jo liikaakin :?:
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

tuskimpa on talvella jäätymisestä ongelmaa kun ei autoa niin tarvi kuormittaa että niin paljon tulisi kosteutta. rekoissa tätä ongelmaa vain esiintyy...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

HARTSA kirjoitti:Onkos muuten kokemuksia virivelhoilla talvipakkasilla "isoncuulerin" käytöstä?? jäähtyykö/jäätyykö jo liikaakin :?:
Nou hätä. :)
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Hane_81 kirjoitti:eiköhän se ilmastoinnin kenno lennä tuolta kokonaan pois mikäli alan tohon coolerinvaihto rojektiin nytten...varsinkin ku se on paskana..! Eiköhän sinne sitten mahdu vaikka se 100mm paksu kenno :wink:
Samahan se sillon on heittää nurkkaan jos on paskana ja ei tartte.

Ite en suostunu luopumaan ilmastoinnista. Jos sen olisin tehny niin olis ollu coolereita tarjolla vaikka millä mitalla. :evil:
HARTSA
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: To Tammi 22, 2004 15:29
Paikkakunta: toholampi

Viesti Kirjoittaja HARTSA »

mikkoimp kirjoitti:tuskimpa on talvella jäätymisestä ongelmaa kun ei autoa niin tarvi kuormittaa että niin paljon tulisi kosteutta. rekoissa tätä ongelmaa vain esiintyy...
no,hyvä! talvella tarvii kaiken lämmön ,että tarkenee istua ja ajella saabilla.
ja tottakai termostaatti kunnossa..
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

Nyt ois HT-tunen 600x300x76 kokonen cooleri tontun keulassa...meni paikalleen helposti :wink: ! Kuvia tulossa!
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

täälläpä pari kuvaa ---> http://www.freewebs.com/hane81/kuvia.htm
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Pitikö rälläköidä tai muuta radikaalia?

Ilmeisesti orkkisputket pitää modata perusteellisesti...?
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

pikkasen pohjamuoveja piti sulatella (ei näkyviä), rälläkkää käytettiin lukkopellin lipareisiin jotka menevät coolerin molemmista päistä (saattas mahtua ilman leikkomistaki, mutta oli HUOMATTAVASTI helpompi laittaa lukkopelti takas paikalleen). Ahtoputket oli tarkoituskin tehdä uusiks mulle eli eipä juuri vanhoja putkia etes koitettu..vois varmaan onnistua vakioputkillakin "hieman" modattuna ?!?
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
AP
"Hirsch"
Viestit: 818
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 11:14
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja AP »

No pääsitkö testaamaan vaikutusta kotimatkalla? :wink:
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

AP kirjoitti:No pääsitkö testaamaan vaikutusta kotimatkalla? :wink:
eipä oikeen uskaltanu polokia...mut jospa sitä huomenna päivännäöllä kävis kokeileen :twisted:
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Hane_81 kirjoitti:Nyt ois HT-tunen 600x300x76 kokonen cooleri tontun keulassa...meni paikalleen helposti :wink: ! Kuvia tulossa!
Kuvista katsottuna nylppäsit ilmastoinnin kennon hitoille. Meinaatko sitä edes yrittää sovittaa uudestaan keulille?
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Hane_81
"Hirsch"
Viestit: 719
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 18:26
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Hane_81 »

joo nakkasin mäkeen sen ilmastoinnin. Tiedossa oli että kenno rikki niin sama oli se heivata poies keulilta. Aika varma oisin että mahtuu tuo 76mm cooleri+ilmastoinninkenno tuonne keulille kuhan tekee soppelit kiinnityssysteemit niille..mutta aika timmi paketti tulee kyllä :) !
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Vastaa Viestiin