Onko kiinnostusta coolerien kimppatilaukseen?
Jos on ilmastointi tonnarissa niin max 60mm paksu kenno mahtuu. Tietenkin jos on viitseliäisyyttä niin vaihtaa ilmastoinnin kennon ja coolerin paikkaa..
Siksihän meillä veny "hieman" lisää edellinen kimppatilaus koska oikean kokosen kennon(52mm) hommaamiseen meni aikaa niin perkeleesti.
En tiiä miten nykyään saa noita ohuempia kennoja..
Siksihän meillä veny "hieman" lisää edellinen kimppatilaus koska oikean kokosen kennon(52mm) hommaamiseen meni aikaa niin perkeleesti.
En tiiä miten nykyään saa noita ohuempia kennoja..
ainahan kaikki saabi sälä kiinnostaa...jos hinta on alle 300e ja cuuleri mahtuu
"ilmarin" viereen "heittämällä...
sitten voisi harkita asiaa.
eihän sitä passaa kauppakassia "raiskata".. kyllä sen cuulerin pitää mahtua vakio paikkaan ilman (väkivaltaa) muutoksia.
Onkos muuten kokemuksia virivelhoilla talvipakkasilla "isoncuulerin" käytöstä?? jäähtyykö/jäätyykö jo liikaakin
"ilmarin" viereen "heittämällä...
sitten voisi harkita asiaa.
eihän sitä passaa kauppakassia "raiskata".. kyllä sen cuulerin pitää mahtua vakio paikkaan ilman (väkivaltaa) muutoksia.
Onkos muuten kokemuksia virivelhoilla talvipakkasilla "isoncuulerin" käytöstä?? jäähtyykö/jäätyykö jo liikaakin
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Samahan se sillon on heittää nurkkaan jos on paskana ja ei tartte.Hane_81 kirjoitti:eiköhän se ilmastoinnin kenno lennä tuolta kokonaan pois mikäli alan tohon coolerinvaihto rojektiin nytten...varsinkin ku se on paskana..! Eiköhän sinne sitten mahdu vaikka se 100mm paksu kenno
Ite en suostunu luopumaan ilmastoinnista. Jos sen olisin tehny niin olis ollu coolereita tarjolla vaikka millä mitalla.
no,hyvä! talvella tarvii kaiken lämmön ,että tarkenee istua ja ajella saabilla.mikkoimp kirjoitti:tuskimpa on talvella jäätymisestä ongelmaa kun ei autoa niin tarvi kuormittaa että niin paljon tulisi kosteutta. rekoissa tätä ongelmaa vain esiintyy...
ja tottakai termostaatti kunnossa..
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Audi A6 2.0 TDi. Avant
täälläpä pari kuvaa ---> http://www.freewebs.com/hane81/kuvia.htm
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
pikkasen pohjamuoveja piti sulatella (ei näkyviä), rälläkkää käytettiin lukkopellin lipareisiin jotka menevät coolerin molemmista päistä (saattas mahtua ilman leikkomistaki, mutta oli HUOMATTAVASTI helpompi laittaa lukkopelti takas paikalleen). Ahtoputket oli tarkoituskin tehdä uusiks mulle eli eipä juuri vanhoja putkia etes koitettu..vois varmaan onnistua vakioputkillakin "hieman" modattuna ?!?
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Kuvista katsottuna nylppäsit ilmastoinnin kennon hitoille. Meinaatko sitä edes yrittää sovittaa uudestaan keulille?Hane_81 kirjoitti:Nyt ois HT-tunen 600x300x76 kokonen cooleri tontun keulassa...meni paikalleen helposti ! Kuvia tulossa!
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
joo nakkasin mäkeen sen ilmastoinnin. Tiedossa oli että kenno rikki niin sama oli se heivata poies keulilta. Aika varma oisin että mahtuu tuo 76mm cooleri+ilmastoinninkenno tuonne keulille kuhan tekee soppelit kiinnityssysteemit niille..mutta aika timmi paketti tulee kyllä !
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!