Jos on ilmastointi tonnarissa niin max 60mm paksu kenno mahtuu. Tietenkin jos on viitseliäisyyttä niin vaihtaa ilmastoinnin kennon ja coolerin paikkaa..
Siksihän meillä veny "hieman" lisää edellinen kimppatilaus koska oikean kokosen kennon(52mm) hommaamiseen meni aikaa niin perkeleesti.
En tiiä miten nykyään saa noita ohuempia kennoja..
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
eiköhän se ilmastoinnin kenno lennä tuolta kokonaan pois mikäli alan tohon coolerinvaihto rojektiin nytten...varsinkin ku se on paskana..! Eiköhän sinne sitten mahdu vaikka se 100mm paksu kenno
ainahan kaikki saabi sälä kiinnostaa...jos hinta on alle 300e ja cuuleri mahtuu
"ilmarin" viereen "heittämällä...
sitten voisi harkita asiaa.
eihän sitä passaa kauppakassia "raiskata".. kyllä sen cuulerin pitää mahtua vakio paikkaan ilman (väkivaltaa) muutoksia.
Onkos muuten kokemuksia virivelhoilla talvipakkasilla "isoncuulerin" käytöstä?? jäähtyykö/jäätyykö jo liikaakin
tuskimpa on talvella jäätymisestä ongelmaa kun ei autoa niin tarvi kuormittaa että niin paljon tulisi kosteutta. rekoissa tätä ongelmaa vain esiintyy...
Hane_81 kirjoitti:eiköhän se ilmastoinnin kenno lennä tuolta kokonaan pois mikäli alan tohon coolerinvaihto rojektiin nytten...varsinkin ku se on paskana..! Eiköhän sinne sitten mahdu vaikka se 100mm paksu kenno
Samahan se sillon on heittää nurkkaan jos on paskana ja ei tartte.
Ite en suostunu luopumaan ilmastoinnista. Jos sen olisin tehny niin olis ollu coolereita tarjolla vaikka millä mitalla.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
mikkoimp kirjoitti:tuskimpa on talvella jäätymisestä ongelmaa kun ei autoa niin tarvi kuormittaa että niin paljon tulisi kosteutta. rekoissa tätä ongelmaa vain esiintyy...
no,hyvä! talvella tarvii kaiken lämmön ,että tarkenee istua ja ajella saabilla.
ja tottakai termostaatti kunnossa..
pikkasen pohjamuoveja piti sulatella (ei näkyviä), rälläkkää käytettiin lukkopellin lipareisiin jotka menevät coolerin molemmista päistä (saattas mahtua ilman leikkomistaki, mutta oli HUOMATTAVASTI helpompi laittaa lukkopelti takas paikalleen). Ahtoputket oli tarkoituskin tehdä uusiks mulle eli eipä juuri vanhoja putkia etes koitettu..vois varmaan onnistua vakioputkillakin "hieman" modattuna ?!?
joo nakkasin mäkeen sen ilmastoinnin. Tiedossa oli että kenno rikki niin sama oli se heivata poies keulilta. Aika varma oisin että mahtuu tuo 76mm cooleri+ilmastoinninkenno tuonne keulille kuhan tekee soppelit kiinnityssysteemit niille..mutta aika timmi paketti tulee kyllä !