jcarlson kirjoitti:Ei riitä, koska turbotus rinnastetaan aina moottorin vaihtoon -> pakko muutoskatsastaa ja 20% sääntö pätee. Dynotuksen vaatii silloinkin.
Ok, eli dynolle ja käppyrän + tuon yleistodistuksen kanssa konttorille ja siinä se? Eipä tuo 20% haitanne.
Merkitsevätkö muka että moottori vaihdettu vaikka sitä ei ole vaihdettu eikä sille ole tehty mitään muutoksia paitsi lisätty yksi lisälaite (ahdin)?
118hv:n turbokone kuulostaa kohtuulliselta.
Pitää käydä näyttämässä autoa ennen turbotusta konttorilla jotta voivat vaikka ottaa koneen sarjanumeron ylös jotta näkevät että sitä ei ole vaihdettu.
Edit: muutoksilla tarkoitin noita jarruja ja iskareita koskevia muutoksia joita en ala tuohon tekemään koska pitäisi vaihtaa koko rintapelti lämmittimineen, taka-akseli, etunavat, satulat, jne.
Helpointa vaan pultata ahdin kiinni suoraan tuohon.
Edit: konttorilta näytettiin vihreää valoa hommalle joten nyt ahdinta ym. metsästelemään.
Pitää käydä dynottamassa/säädättämässä auto Klaukkalan Dieselissä.