Kävin eilen kyselemässä nikuselta että olisi tulostanut koneelta uudestaan minun lapun vaan ei löytynyt sieltä muistista ainakaan silloin minun lappua
[AUTON TEHONMITTAUSTA TARJOLLA HALUKKAILLE OULUSSA]
Onko siinä käyrässä x-akselilla muuten kierrokset vai nopeus kun tuo oma lappu ei tulostunut silloin kokonaan?
Kävin eilen kyselemässä nikuselta että olisi tulostanut koneelta uudestaan minun lapun vaan ei löytynyt sieltä muistista ainakaan silloin minun lappua
Muistaako kukaan mikä se minun tallenusnumero oli kun itse muistelin että se oli 9...vaan ei ollut?...
Turbo Saabs never die, they just run faster...
Omega 3000tic
Omega 3000tic
Tuolla on malliksi samanlaisella dynolla otettuja käppyröitä -> http://kotinetti.suomi.net/enkenberg/Dynos/index.html
Ja tänään laitan nuo sabankin käppyrät sinne.
V-M
Ja tänään laitan nuo sabankin käppyrät sinne.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Kysäse Timpalta! Se otti ylös ne tallennuspaikat.jarska kirjoitti:Onko siinä käyrässä x-akselilla muuten kierrokset vai nopeus kun tuo oma lappu ei tulostunut silloin kokonaan?
Kävin eilen kyselemässä nikuselta että olisi tulostanut koneelta uudestaan minun lapun vaan ei löytynyt sieltä muistista ainakaan silloin minun lappuaMuistaako kukaan mikä se minun tallenusnumero oli kun itse muistelin että se oli 9...vaan ei ollut?...
Saab 9-5 2.0t XWD -11, Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Niin minkäs teen jos nikunen on hukannut muistipaikat tai ilmoittanut ne väärin, tuo 9 ilmoitettiin minulle.Milli kirjoitti:Kysäse Timpalta! Se otti ylös ne tallennuspaikat.jarska kirjoitti:Onko siinä käyrässä x-akselilla muuten kierrokset vai nopeus kun tuo oma lappu ei tulostunut silloin kokonaan?
Kävin eilen kyselemässä nikuselta että olisi tulostanut koneelta uudestaan minun lapun vaan ei löytynyt sieltä muistista ainakaan silloin minun lappuaMuistaako kukaan mikä se minun tallenusnumero oli kun itse muistelin että se oli 9...vaan ei ollut?...
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero 2.3T Man. -04
Saab 9-5 Aero 2.3T Man. -04
Olis kiva tietää, että mitä viriä kelläkin on ollut kiesissä mittaushetkellä. Lisäis vaikka tonne excel-taulukkoo. Mitä se 9000cst:n lastutettu 9000CS 2.0t A näytti vai kävikö dynossa?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Voipi olla ettei minun tuloksia ollut enää siellä koneen muistissa vaikka nikunen sanoi että kaikki silloin mitatut siellä pitäisi olla...Vaan ei löydetty minun tuloksia vaikka käytiin lähemmäs kummenen muistipaikkaa läpi9000cst kirjoitti:Niin minkäs teen jos nikunen on hukannut muistipaikat tai ilmoittanut ne väärin, tuo 9 ilmoitettiin minulle.Milli kirjoitti:Kysäse Timpalta! Se otti ylös ne tallennuspaikat.jarska kirjoitti:Onko siinä käyrässä x-akselilla muuten kierrokset vai nopeus kun tuo oma lappu ei tulostunut silloin kokonaan?
Turbo Saabs never die, they just run faster...
Omega 3000tic
Omega 3000tic
Tässäpä näitä kippuroita ja käppyröitä...
http://kotisivu.suomi.net/granada/Dyno/dyno.html
-Lusmu (vanha)
http://kotisivu.suomi.net/granada/Dyno/dyno.html
-Lusmu (vanha)
Vaimot elävät miehiään pidempään, koska heidän ei tarvitse olla naimisissa naisen kanssa.
izengard@irc
izengard@irc
-
900aero-84
- "Hirsch"
En nyt tosin tietäjä ole mutta sen verran luulen tietäväni että saab ilmoittaa aina renkas tehon eikä moottori tehoa (joka tossa on 261hp) niin kuin jotkut japsi merkit ilmoittaa. Rengas teho sulla näyttää olevan vähän laskenu vakiosta jos olen oikean asian jäljillä.Ismo kirjoitti:Muistikuva on, että 261hp/392Nm löytyi. Tehdashan ilmottaa 230/350, joten ylläri oli positiivinen. (korjatkaa tietäjät jos muistin väärin nuo...)Aksu900 kirjoitti:Misä viipyy isoimmat tulokset? Ismoki vanha lusmu?
-Vanha Lusmu kuittaa.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Rohkenisinpa väittää että ei pidä paikkaansa vaan kaikki merkit ilmoittavat ensisijaisesti moottori tehon, joka löytyy esitteistä ja webbi sivuilta jne...
V-M
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
Tuolta Saabnet / STCS:n sivuilta tuli semmosta bongailtua, että Saab ilmoittaa
staattisella mittaustavalla saadut tulokset, joissa vääntömax saavutetaan
aiemmin ja huipputehot jää hieman alemmaksi kuin mitä dynaamisessa
mittauksessa. Staattinen vastaa ehkä hieman enemmän "todellista" käytössä olevaa tehoa.
Esim huipputehoksi ei lueta sitä maksimipiikkiä joka koneesta
hetkellisesti saadaan, vaan se teho jonka kone pystyy antamaan jatkuvasti jollakin kierrosluvulla.
Hyvänä esimerkkinä kävis 9-3 Aero joka VM:ssä testattiin (ST-Motors). Tehoiksi tuli jotain
reilut 230hp ja väännötkin meni ilmoitetun yli.
Jos kyseessä taas ei ollu sitten joku tehtaan "bitti-viilaama" testi-auto.
staattisella mittaustavalla saadut tulokset, joissa vääntömax saavutetaan
aiemmin ja huipputehot jää hieman alemmaksi kuin mitä dynaamisessa
mittauksessa. Staattinen vastaa ehkä hieman enemmän "todellista" käytössä olevaa tehoa.
Esim huipputehoksi ei lueta sitä maksimipiikkiä joka koneesta
hetkellisesti saadaan, vaan se teho jonka kone pystyy antamaan jatkuvasti jollakin kierrosluvulla.
Hyvänä esimerkkinä kävis 9-3 Aero joka VM:ssä testattiin (ST-Motors). Tehoiksi tuli jotain
reilut 230hp ja väännötkin meni ilmoitetun yli.
Jos kyseessä taas ei ollu sitten joku tehtaan "bitti-viilaama" testi-auto.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Monellakin automerkillä on juurikin niin että mitattu teho on enemmän kuin "esite" teho ja nämä tehot on juurikin sen takia monesti alempia kun monessa keskieuroopan maassa verot ja vakuutus maksut tulevat tuosta tehosta eikä kuten Suomessa. Ja tuollahan saadaan tuota markkina ja käyttökustannus arvoa kohdalleen...
V-M
V-M
Jaahas,tuntuu alkavan tämä toisten autojen arviointi.Verrataan vanhaa autoa uuden autojen arvoihin,taputaputaptap.Alkaa tuntumaan et aivan sama mitä teet ja kirjotat tänne niin heti aletaan elvisteleen toiselle sen autosta!!!!Kohta varmaan verrataan öljyjä onko ne ollu oikeat tuossa dynotuksessa,ja paljon niillä on ajettu!!!
Dynotuksessa olleet olivat kaikki tyytyväisiä autoihinsa ja saamiinsa käppyröihin,tietääkseni moni yllättyi noista arvoista.Toivottavasti keksitään muuta juttelua tämän suhteen ettei olla kohta lukittemassa TAAS tätä aihetta.Eihän tänne kohta voi laittaa mitään esille ettei joku oo väittämässä jotain jostain.HALOOOO???
Dynotuksessa olleet olivat kaikki tyytyväisiä autoihinsa ja saamiinsa käppyröihin,tietääkseni moni yllättyi noista arvoista.Toivottavasti keksitään muuta juttelua tämän suhteen ettei olla kohta lukittemassa TAAS tätä aihetta.Eihän tänne kohta voi laittaa mitään esille ettei joku oo väittämässä jotain jostain.HALOOOO???