Kävin eilen kyselemässä nikuselta että olisi tulostanut koneelta uudestaan minun lapun vaan ei löytynyt sieltä muistista ainakaan silloin minun lappua

Kysäse Timpalta! Se otti ylös ne tallennuspaikat.jarska kirjoitti:Onko siinä käyrässä x-akselilla muuten kierrokset vai nopeus kun tuo oma lappu ei tulostunut silloin kokonaan?
Kävin eilen kyselemässä nikuselta että olisi tulostanut koneelta uudestaan minun lapun vaan ei löytynyt sieltä muistista ainakaan silloin minun lappuaMuistaako kukaan mikä se minun tallenusnumero oli kun itse muistelin että se oli 9...vaan ei ollut?...
Niin minkäs teen jos nikunen on hukannut muistipaikat tai ilmoittanut ne väärin, tuo 9 ilmoitettiin minulle.Milli kirjoitti:Kysäse Timpalta! Se otti ylös ne tallennuspaikat.jarska kirjoitti:Onko siinä käyrässä x-akselilla muuten kierrokset vai nopeus kun tuo oma lappu ei tulostunut silloin kokonaan?
Kävin eilen kyselemässä nikuselta että olisi tulostanut koneelta uudestaan minun lapun vaan ei löytynyt sieltä muistista ainakaan silloin minun lappuaMuistaako kukaan mikä se minun tallenusnumero oli kun itse muistelin että se oli 9...vaan ei ollut?...
Voipi olla ettei minun tuloksia ollut enää siellä koneen muistissa vaikka nikunen sanoi että kaikki silloin mitatut siellä pitäisi olla...Vaan ei löydetty minun tuloksia vaikka käytiin lähemmäs kummenen muistipaikkaa läpi9000cst kirjoitti:Niin minkäs teen jos nikunen on hukannut muistipaikat tai ilmoittanut ne väärin, tuo 9 ilmoitettiin minulle.Milli kirjoitti:Kysäse Timpalta! Se otti ylös ne tallennuspaikat.jarska kirjoitti:Onko siinä käyrässä x-akselilla muuten kierrokset vai nopeus kun tuo oma lappu ei tulostunut silloin kokonaan?
En nyt tosin tietäjä ole mutta sen verran luulen tietäväni että saab ilmoittaa aina renkas tehon eikä moottori tehoa (joka tossa on 261hp) niin kuin jotkut japsi merkit ilmoittaa. Rengas teho sulla näyttää olevan vähän laskenu vakiosta jos olen oikean asian jäljillä.Ismo kirjoitti:Muistikuva on, että 261hp/392Nm löytyi. Tehdashan ilmottaa 230/350, joten ylläri oli positiivinen. (korjatkaa tietäjät jos muistin väärin nuo...)Aksu900 kirjoitti:Misä viipyy isoimmat tulokset? Ismoki vanha lusmu?
-Vanha Lusmu kuittaa.