ja tai uusia
16 V turbon ja vaparin nokan nostot ja asteet
-
ari_viitanen
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
16 V turbon ja vaparin nokan nostot ja asteet
jospa jollain olis valmis linkki ko, otsikkoon ja jos vielä suomeksi
ja tai uusia
virinokkia linkki.
ja tai uusia
Ari 1622
Re: 16 V turbon ja vaparin nokan nostot ja asteet
#4752, Tech2
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
9-5 Aero -04 19T#7,Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01,9-3SS 1.8t Vector -03,9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95,NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
Re: 16 V turbon ja vaparin nokan nostot ja asteet
Tässä on hyvä taulukko:
http://www.900aero.com/main/tech_main_cams.htm
Eli eli, lyhytlohkoon on B234i nokat bolt-on, muihin T5-nokkiin (mukaanlukien 2.0i) verrattuna muutama aste eroa ja avaa yläpäätä. T7-nokkiin verrattuna sitten vähän enemmän ajoitusta..
http://www.900aero.com/main/tech_main_cams.htm
Eli eli, lyhytlohkoon on B234i nokat bolt-on, muihin T5-nokkiin (mukaanlukien 2.0i) verrattuna muutama aste eroa ja avaa yläpäätä. T7-nokkiin verrattuna sitten vähän enemmän ajoitusta..
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.