16 V turbon ja vaparin nokan nostot ja asteet

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

16 V turbon ja vaparin nokan nostot ja asteet

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

jospa jollain olis valmis linkki ko, otsikkoon ja jos vielä suomeksi
ja tai uusia :saab: virinokkia linkki.
Ari 1622
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5814
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Re: 16 V turbon ja vaparin nokan nostot ja asteet

Viesti Kirjoittaja Pakari »

http://www.sacsaabs.org/faq.htm

Tuolta löytyy ainakin jonkunlainen taulukko.
#4752
9-5 Aero -04 19T#7 & Opel Insignia 2,0CDTi
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm
TTH
"Hirsch"
Viestit: 853
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 22:58
Paikkakunta: Maailma.

Re: 16 V turbon ja vaparin nokan nostot ja asteet

Viesti Kirjoittaja TTH »

Tässä on hyvä taulukko:
http://www.900aero.com/main/tech_main_cams.htm

Eli eli, lyhytlohkoon on B234i nokat bolt-on, muihin T5-nokkiin (mukaanlukien 2.0i) verrattuna muutama aste eroa ja avaa yläpäätä. T7-nokkiin verrattuna sitten vähän enemmän ajoitusta..
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Vastaa Viestiin