markus.vuolle@luukku.com kirjoitti: Onko vihjeitä lisäpotkusta uuteen Aeroon ? En haluiasi menettää alakierrosten vääntöä, vaan pikemminkin pänvastoin.. Mitä tehdä? Kuka tekee?
Kyllähän tohon ss:n pataan muutama viripaja jo tarjoaa virisettejä. Ainoa ongelma on lohkon kestävyys. Tämä uusi alumiini ihme kun ei tuppaa kestämään.
Sylinteriin asennettavat kaulukset taitaa olla "must" varuste jos homman haluaa pitää nipussa.
Itselle on ainakin tullut "varsin" selväksi ettei uudessa saappaassa ole enää samanlaista virivaraa kuin ennen. Näihin vanhoihin valurauta malleihin kun voi huoletta heittää sata hummaa lisää ilman että lohko sanoo kaput.
Kannattaa lukea STCS:n foorumi, siellä oli muistaakseni muutama topic aiheesta jonkun aikaa sitten. Tämä siis vain jos toinen kotimainen taipuu
Hirsch tekee myös virisarjaa tuohon 230hv asti. http://www.hirsch-performance.ch/motor_e.htm
Käy katsomassa tuosta linkistä tarkemmin..
Heh he Saabin messuosastolla sanottiin kun juttelin edustajan kanssa että nykyiset alulohkot ei ole TEHTY kestämään virittämistä!!!!!!
Niin ja samaa lohkoa käytetään kiihdytysautoissa USA:ssa. 1000heppaa ja 650 lbs.-ft vääntö.
The Ecotec was developed by an international team of 230 engineers and technicians that included personnel from Opel's International Technical Development Center in Rüsselsheim, Germany; GM Powertrain in Pontiac, Mich.; and Saab in Trollhäten, Sweden. All of the engine components were modeled in three dimensions using GM's state-of-the-art computer-aided design software.
TuuSaR kirjoitti:Niin ja samaa lohkoa käytetään kiihdytysautoissa USA:ssa. 1000heppaa ja 650 lbs.-ft vääntö.
The Ecotec was developed by an international team of 230 engineers and technicians that included personnel from Opel's International Technical Development Center in Rüsselsheim, Germany; GM Powertrain in Pontiac, Mich.; and Saab in Trollhäten, Sweden. All of the engine components were modeled in three dimensions using GM's state-of-the-art computer-aided design software.
Mitäköhän softaa ne tarkoitaa, AutoCad?
Kumpaa lohkoa tarkoitat, tosta lainauksesta se ei ainakaan käy ilmi.
On tuota ruotsalaisten viritystä 2.0T:n jo reilu vuosi odoteltukin.. Taitaa isäpapan autoon tuollainen hyvin pikaisesti tulla, noin viikon välein kun on vuoden ajan kysellyt, onko lisää tehoa ruottalaisilta jo tulossa
Hieno homma!
Kerroppa meille sitten kun virit on asennettu että miten tuo 9-3 Sport Sedan kulkee viritettynä kun ei täältä taida vielä semmoista löytyä
TuuSaR kirjoitti:Nordic hajotti oman testimyllynsä eikä sieltä ole tulossa mitään.
Mistä sä sait tuon asian tietoosi
Mulla on sellainen mielikuva että Rolf Uhr kertoi asiasta STCS:n palstalla.
Saattaa olla että meni metsään, mutta jostain olen myös lukenut ko. asiasta.
Vigge kirjoitti:Mulla on sellainen mielikuva että Rolf Uhr kertoi asiasta STCS:n palstalla. Saattaa olla että meni metsään, mutta jostain olen myös lukenut ko. asiasta.
No sen mä ainakin luin, että Nordic ei tule tarjoamaan virisettejä 9-3 SS:ään, koska heidän mielestään moottorit ei kestä. Tulevaisuudessa voi tulla Nordicille aika kapea "leipä", jos keskittyvät vain 9-5:iin ja muut haukkaa 9-3 SS:n virimarkkinaosuudet.