Lisä potkua SS Aeroon??
- 
				markus.vuolle@luukku.com
 - "Koeajolla"
 - Viestit: 1
 - Liittynyt: Ti Syys 09, 2003 12:05
 
Lisä potkua SS Aeroon??
 Onko vihjeitä lisäpotkusta uuteen Aeroon 
 ? En haluiasi menettää alakierrosten vääntöä, vaan pikemminkin pänvastoin.. Mitä tehdä? Kuka tekee? 
			
			
									
									Saabismi on sairaus, turbosaabismi luulosairaus..
						Re: Lisä potkua SS Aeroon??
Kyllähän tohon ss:n pataan muutama viripaja jo tarjoaa virisettejä. Ainoa ongelma on lohkon kestävyys. Tämä uusi alumiini ihme kun ei tuppaa kestämään.markus.vuolle@luukku.com kirjoitti: Onko vihjeitä lisäpotkusta uuteen Aeroon? En haluiasi menettää alakierrosten vääntöä, vaan pikemminkin pänvastoin.. Mitä tehdä? Kuka tekee?
Sylinteriin asennettavat kaulukset taitaa olla "must" varuste jos homman haluaa pitää nipussa.
Itselle on ainakin tullut "varsin" selväksi ettei uudessa saappaassa ole enää samanlaista virivaraa kuin ennen. Näihin vanhoihin valurauta malleihin kun voi huoletta heittää sata hummaa lisää ilman että lohko sanoo kaput.
Kannattaa lukea STCS:n foorumi, siellä oli muistaakseni muutama topic aiheesta jonkun aikaa sitten. Tämä siis vain jos toinen kotimainen taipuu
#1730
500whp.net member
						500whp.net member
Ainakin tunnettu bleeder-virittäjävelho Abbott Racing (http://www.abbottracing.com):
2.0 Aero. From 210 BHP to 230 BHP - 300 n/m to 330 n/m
			
			
									
									
						2.0 Aero. From 210 BHP to 230 BHP - 300 n/m to 330 n/m
- 
				-valomerkki-
 - "Hirsch"
 - Viestit: 849
 - Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
 
Hirsch
Hirsch tekee myös virisarjaa tuohon 230hv asti.
http://www.hirsch-performance.ch/motor_e.htm
Käy katsomassa tuosta linkistä tarkemmin..
Heh he Saabin messuosastolla sanottiin kun juttelin edustajan kanssa että nykyiset alulohkot ei ole TEHTY kestämään virittämistä!!!!!!
			
			
									
									
						http://www.hirsch-performance.ch/motor_e.htm
Käy katsomassa tuosta linkistä tarkemmin..
Heh he Saabin messuosastolla sanottiin kun juttelin edustajan kanssa että nykyiset alulohkot ei ole TEHTY kestämään virittämistä!!!!!!
Niin ja samaa lohkoa käytetään kiihdytysautoissa USA:ssa. 1000heppaa ja 650 lbs.-ft vääntö.
			
			
									
									
						The Ecotec was developed by an international team of 230 engineers and technicians that included personnel from Opel's International Technical Development Center in Rüsselsheim, Germany; GM Powertrain in Pontiac, Mich.; and Saab in Trollhäten, Sweden. All of the engine components were modeled in three dimensions using GM's state-of-the-art computer-aided design software.
Mitäköhän softaa ne tarkoitaa, AutoCad?TuuSaR kirjoitti:Niin ja samaa lohkoa käytetään kiihdytysautoissa USA:ssa. 1000heppaa ja 650 lbs.-ft vääntö.
The Ecotec was developed by an international team of 230 engineers and technicians that included personnel from Opel's International Technical Development Center in Rüsselsheim, Germany; GM Powertrain in Pontiac, Mich.; and Saab in Trollhäten, Sweden. All of the engine components were modeled in three dimensions using GM's state-of-the-art computer-aided design software.
Kumpaa lohkoa tarkoitat, tosta lainauksesta se ei ainakaan käy ilmi.
#1730
500whp.net member
						500whp.net member
No saatto se olla peräti SolidWorks...Vigge kirjoitti:Mitäköhän softaa ne tarkoitaa, AutoCad?![]()
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
						9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Tällästä tornihuhua täällä 
http://www.saabcentral.com/forums/viewtopic.php?t=21050
30 heppaa tulossa BSR:ltä.
Speedpartsin piti tulla jo aikoja sitten mikäli eräs aikaisempi Ivanin huhu olisi pitänyt paikkansa.
Nordic hajotti oman testimyllynsä eikä sieltä ole tulossa mitään.
Mielenkiinnolla odotan miten tässä asiassa vielä käy
			
			
									
									
						http://www.saabcentral.com/forums/viewtopic.php?t=21050
30 heppaa tulossa BSR:ltä.
Speedpartsin piti tulla jo aikoja sitten mikäli eräs aikaisempi Ivanin huhu olisi pitänyt paikkansa.
Nordic hajotti oman testimyllynsä eikä sieltä ole tulossa mitään.
Mielenkiinnolla odotan miten tässä asiassa vielä käy
Nyt on BSR julkaissut stage1 tuotteet.
Tässä aeroon.

http://www.bsrab.se/se/1_trimsatser_saab.php?t=9
			
			
									
									
						Tässä aeroon.

http://www.bsrab.se/se/1_trimsatser_saab.php?t=9
- 
				-valomerkki-
 - "Hirsch"
 - Viestit: 849
 - Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
 
Jep
Hieno homma!
Kerroppa meille sitten kun virit on asennettu että miten tuo 9-3 Sport Sedan kulkee viritettynä kun ei täältä taida vielä semmoista löytyä
			
			
									
									
						Kerroppa meille sitten kun virit on asennettu että miten tuo 9-3 Sport Sedan kulkee viritettynä kun ei täältä taida vielä semmoista löytyä
- 
				Turbo Sensonic
 - "Hölösuu"
 - Viestit: 7321
 - Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
 - Paikkakunta: Helsinki
 
Mulla on sellainen mielikuva että Rolf Uhr kertoi asiasta STCS:n palstalla.Turbo Sensonic kirjoitti:Mistä sä sait tuon asian tietoosiTuuSaR kirjoitti:Nordic hajotti oman testimyllynsä eikä sieltä ole tulossa mitään.![]()
![]()
Saattaa olla että meni metsään, mutta jostain olen myös lukenut ko. asiasta.
#1730
500whp.net member
						500whp.net member
- 
				Turbo Sensonic
 - "Hölösuu"
 - Viestit: 7321
 - Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
 - Paikkakunta: Helsinki
 
No sen mä ainakin luin, että Nordic ei tule tarjoamaan virisettejä 9-3 SS:ään, koska heidän mielestään moottorit ei kestä. Tulevaisuudessa voi tulla Nordicille aika kapea "leipä", jos keskittyvät vain 9-5:iin ja muut haukkaa 9-3 SS:n virimarkkinaosuudet.Vigge kirjoitti:Mulla on sellainen mielikuva että Rolf Uhr kertoi asiasta STCS:n palstalla. Saattaa olla että meni metsään, mutta jostain olen myös lukenut ko. asiasta.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
						NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007