Stage 3
Stage 3
No niin nyt alkoi se lastuaminen minunkin kohdalla tuli tilattua Maanantaina Maptunesta stage 3 + racecat, just niin kuin täällä suositeltiin ja saan sen 10% rapatin, ei muuta ko pitää odotella lähetystä!
ps: tulis kesä ja kärpäset pian.

-
- "Hölösuu"
Re: Lisäys
Tavalliset käy ihan hyvin. Jos kuitenkin satsaat kunnon stabiiliin maksimipaineeseen ja suorituskykyyn, niin hommaa NGK:n BCR8ES -tulpat ja säädä kärkiväli johonkin 0.8-0.9 mm.Turbo SE kirjoitti:Mitkä tulpat pitää olla päivityksen jälkeen? Onko Maptunen paketissa ohjeet tulpista?
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Lastuaminen
Ihmeen hiljasta on ollut Maptunelta päin viimeksi kysyivät maksutapaa, minä vastasin yli viikko sitten, eikä ole kuulunut mitään
Ovatkohan ottaneet selvää Klubi jäsenyydestä? Olen pannut vuoden vaihteessa liitos prosessin alulle ja Tero sanoi mailissa että Klubi kaman toimitus kestää jonkin tovin postin kautta. ps: Oisin liittynyt nopeammin mut kun ei ollut internettiä, ei korvessa kulje tieto Klubeista

Ovatkohan ottaneet selvää Klubi jäsenyydestä? Olen pannut vuoden vaihteessa liitos prosessin alulle ja Tero sanoi mailissa että Klubi kaman toimitus kestää jonkin tovin postin kautta. ps: Oisin liittynyt nopeammin mut kun ei ollut internettiä, ei korvessa kulje tieto Klubeista

Re: Lisäys
Tuli noista tulpista mieleen outo-juttu: eilen kun sain ton saabin oman lastun autooni tuli sen mukana just noi samat tulpat, tosin paketti oli että SAAB ORIGINAL PARTS-tyyliin, sitten pienellä luki toi tyyppi..Miksi pitää paketoida original laatikkoon kun ei Saabin kanssa muuta tekemistä kuin että valmistaja suosittelee. Huoltomieskin kehotti käyttämään vain näitä Saabin omia tulppia..JEPJEP..Sama kuin esim puhelin akuissa: Käytä vain valmistajan alkuperäisiä akkuja, kuitenkin alkuperäisen akunkin sisällä olevat kennot ovat jonkun japanilaisen / kiinalaisen firman kamaaTurbo Sensonic kirjoitti:Tavalliset käy ihan hyvin. Jos kuitenkin satsaat kunnon stabiiliin maksimipaineeseen ja suorituskykyyn, niin hommaa NGK:n BCR8ES -tulpat ja säädä kärkiväli johonkin 0.8-0.9 mm.Turbo SE kirjoitti:Mitkä tulpat pitää olla päivityksen jälkeen? Onko Maptunen paketissa ohjeet tulpista?
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
# 1781
Mutta mitenkäs tonnarissa?? mitä kärkiväliä niissä on sovellettu??Turbo Sensonic kirjoitti:NGK:n BCR8ES -tulpat ja säädä kärkiväli johonkin 0.8-0.9 mm.

Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Yleensä sovelletaan ajatusta "mitä enemmän ahtoa, sitä pienempi kärki".Milli kirjoitti:Mutta mitenkäs tonnarissa?? mitä kärkiväliä niissä on sovellettu??Turbo Sensonic kirjoitti:NGK:n BCR8ES -tulpat ja säädä kärkiväli johonkin 0.8-0.9 mm.Kun mullakin on nuo tulpat tossa pöydällä kun en ole jaksanut/viittinyt laittaa niitä vielä paikalleen.
Vakiona noissa tulpissa on noin. 0.7mm kärki, jota voi ehkä heiman suurentaa. Itse en tehnyt niille mitään, koska ne kuitenkin kuuluu suuremmaksi ajan myötä. Mulla tavoitteena 0.8mm kärki, joten en usko että toi 0.1mm siellä kovin paljon merkkaa.
Viggen ainakin futaa hyvin noilla kärjillä, nakutustunnistus toimii ja mitään käytihäikkää ei ole esiintynyt.
500whp.net member
500whp.net member