Stage 3

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Turbo SE
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 13:25
Paikkakunta: Lappi

Stage 3

Viesti Kirjoittaja Turbo SE »

No niin nyt alkoi se lastuaminen minunkin kohdalla tuli tilattua Maanantaina Maptunesta stage 3 + racecat, just niin kuin täällä suositeltiin ja saan sen 10% rapatin, ei muuta ko pitää odotella lähetystä! :lol: ps: tulis kesä ja kärpäset pian.
Turbo SE
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 13:25
Paikkakunta: Lappi

Lisäys

Viesti Kirjoittaja Turbo SE »

Mitkä tulpat pitää olla päivityksen jälkeen? Onko Maptunen paketissa ohjeet tulpista?
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lisäys

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Turbo SE kirjoitti:Mitkä tulpat pitää olla päivityksen jälkeen? Onko Maptunen paketissa ohjeet tulpista?
Tavalliset käy ihan hyvin. Jos kuitenkin satsaat kunnon stabiiliin maksimipaineeseen ja suorituskykyyn, niin hommaa NGK:n BCR8ES -tulpat ja säädä kärkiväli johonkin 0.8-0.9 mm.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo SE
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 13:25
Paikkakunta: Lappi

Lastuaminen

Viesti Kirjoittaja Turbo SE »

Ihmeen hiljasta on ollut Maptunelta päin viimeksi kysyivät maksutapaa, minä vastasin yli viikko sitten, eikä ole kuulunut mitään :?:
Ovatkohan ottaneet selvää Klubi jäsenyydestä? Olen pannut vuoden vaihteessa liitos prosessin alulle ja Tero sanoi mailissa että Klubi kaman toimitus kestää jonkin tovin postin kautta. ps: Oisin liittynyt nopeammin mut kun ei ollut internettiä, ei korvessa kulje tieto Klubeista :!:
Turbo SE
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 13:25
Paikkakunta: Lappi

Stage3

Viesti Kirjoittaja Turbo SE »

Sain vastauksen, oli mennet väärään paikkaan edelliset viestini eli kämmi. :oops:
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

No nih.Hyvä että selvis tuokin homma.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
pertti666
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:47
Paikkakunta: Turku

Re: Lisäys

Viesti Kirjoittaja pertti666 »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Turbo SE kirjoitti:Mitkä tulpat pitää olla päivityksen jälkeen? Onko Maptunen paketissa ohjeet tulpista?
Tavalliset käy ihan hyvin. Jos kuitenkin satsaat kunnon stabiiliin maksimipaineeseen ja suorituskykyyn, niin hommaa NGK:n BCR8ES -tulpat ja säädä kärkiväli johonkin 0.8-0.9 mm.
Tuli noista tulpista mieleen outo-juttu: eilen kun sain ton saabin oman lastun autooni tuli sen mukana just noi samat tulpat, tosin paketti oli että SAAB ORIGINAL PARTS-tyyliin, sitten pienellä luki toi tyyppi..Miksi pitää paketoida original laatikkoon kun ei Saabin kanssa muuta tekemistä kuin että valmistaja suosittelee. Huoltomieskin kehotti käyttämään vain näitä Saabin omia tulppia..JEPJEP..Sama kuin esim puhelin akuissa: Käytä vain valmistajan alkuperäisiä akkuja, kuitenkin alkuperäisen akunkin sisällä olevat kennot ovat jonkun japanilaisen / kiinalaisen firman kamaa
9-3 SC 2.0t vector -07
# 1781
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Turbo Sensonic kirjoitti:NGK:n BCR8ES -tulpat ja säädä kärkiväli johonkin 0.8-0.9 mm.
Mutta mitenkäs tonnarissa?? mitä kärkiväliä niissä on sovellettu?? :roll: Kun mullakin on nuo tulpat tossa pöydällä kun en ole jaksanut/viittinyt laittaa niitä vielä paikalleen. :oops:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Milli kirjoitti:
Turbo Sensonic kirjoitti:NGK:n BCR8ES -tulpat ja säädä kärkiväli johonkin 0.8-0.9 mm.
Mutta mitenkäs tonnarissa?? mitä kärkiväliä niissä on sovellettu?? :roll: Kun mullakin on nuo tulpat tossa pöydällä kun en ole jaksanut/viittinyt laittaa niitä vielä paikalleen. :oops:
Yleensä sovelletaan ajatusta "mitä enemmän ahtoa, sitä pienempi kärki".
Vakiona noissa tulpissa on noin. 0.7mm kärki, jota voi ehkä heiman suurentaa. Itse en tehnyt niille mitään, koska ne kuitenkin kuuluu suuremmaksi ajan myötä. Mulla tavoitteena 0.8mm kärki, joten en usko että toi 0.1mm siellä kovin paljon merkkaa.
Viggen ainakin futaa hyvin noilla kärjillä, nakutustunnistus toimii ja mitään käytihäikkää ei ole esiintynyt.
#1730
500whp.net member
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

No nih. Hyvä tietää. Eli laitampa ne paikalleen ja katon mitä tapahtuu. :D Säädän jos on tarpeen.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Turbo SE
"Kaasari"
Viestit: 40
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 13:25
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja Turbo SE »

Nyt joutuu odottamaan sarjaa, pakoputken valmistajalla on joku viivytys näin Johnny kertoi. Saipa minun Saabi uuden taka puskurin kun alueaura käänsi auton poikittain parkki alueella, olipa sitkeää muovia ei revennyt vaan painui läjään!
Vastaa Viestiin