Joko multa lähti näkö tai sit sain poistettua ko. koko viestiketjun äsken.
No asia koski tuota otsikon systeemiä eli onko kokemuksia? lueskelin tuossa myyjän sivuja ja ei se niin pahalta kuulostanut.
http://www.partco.fi/ms-tietoa.html
Megasquirt
Megasquirt
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Täälläpäin niitä squirtteja asennetaan melkein joka autoon eräässä turbobaijerissa squirtti ja se on ainakin siinä autossa ihan toimiva peli. Yhteen
turbodexuun squirtti on tekeillä. kaveri vaan noituu kun kaikki anturit pitää haalia jostain mikä mistäkin.
turbodexuun squirtti on tekeillä. kaveri vaan noituu kun kaikki anturit pitää haalia jostain mikä mistäkin.
9-3 SC 1.9 TiD -08
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01
#2592, STCF #43
Ex suapit, NG900 2.0T -96 laiteltu jotain pientä,
9-5 Aero -02, osina OG 9-3 Aero -01
#2592, STCF #43
Potentiometri-tyylisen kaasuläpän asentoanturin, imuilman lämpöanturin (esim. VPV-motorracingin myymä nopea Bosch) ja ahdoista riippuen joko 2.5 tai 3bar mapin. DI:n kytkentä megaan ei välttämättä ole helppo projekti, tosin naapurimaassa on ainakin yksi onnistunut tapaus.9000T CD kirjoitti:Lähinnä siitä olisin kiinnostunut, että mitä oleellisia muutoksia lamda anturin lisäksi tarvitaan tuohon DI 16v kokoonpanoon. Tietysti tuo itse ko. hässäkkä ja läppäri sen ohjelmointia varten.
Helpoimmalla varmaan pääsisi sovittamalla Fordin Edis4 sytkän jos haluaa suorasytytyksen.
Omaan tonnariin pitäs alotella mega-projekti, boksi ja edis on hommattu jo valmiiksi. Ei puutu kuin 36-1 triggeripyörän sovitus kampiakselin hihnapyörään, niin pääsis asentelemaan.
Foxbody turbo